اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس انتقاد کرد

بودجه ناکافی عامل عقب‌ماندگی گرمی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی از بودجه ناچیز و ناکافی اختصاص یافته به شهرستان گرمی انتقاد کرد.

بودجه ناکافی عامل عقب‌ماندگی گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر قسمت موسوی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی اظهار داشت: توسعه یافتگی و توسعه نیافتگی شهرستان‌ها در دست مسئولان مرکز استان است و جفایی که در حق مردم گرمی در راستای توسعه نیافتگی این شهرستان شده عملی نابخشودنی است.

وی با یادآوری اینکه بودجه سالانه گرمی کفاف حل مشکلات این شهرستان را نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: گرمی از یک عقب‌ماندگی مزمن رنج می‌برد که این عقب‌ماندگی باید با برنامه‌ریزی‌های اصولی مرتفع شده و این شهرستان شاهد پیشرفت همه جانبه باشد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری در شهرستان گرمی نیز از دیگر عوامل آزار‌دهنده است، افزود: ما اولویت اساسی را در مجلس نهم بر غنای اقتصادی مردم بنا نهاده‌ایم که این رونق اقتصادی در کشور منوط به تلاش همگان است.

موسوی بیان داشت: نه تنها حوزه اشتغال گرمی بلکه وضعیت عمرانی سطح شهر نیز بسیار نامناسب است که ضروری است در این زمینه اقدامات کافی و وافی انجام گیرد که ما نیز تذکرات لازم را به معاون عمرانی وزارت کشور داده‌ایم.

وی ادامه داد: با نیازسنجی صحیح، برنامه‌ریزی دقیق و صرف بهتر اعتبارات باید برای رفع مشکلات مردم گام‌های اساسی برداشته شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان گرمی باید با همدلی و برنامه‌ریزی دقیق برای رفع مشکلات اقتصادی و عمرانی این شهرستان گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منتخب مردم گرمی در مجلس ابراز داشت: دشمن با بهانه‌جویی‌های واهی سعی در شکستن ابهت ملت بزرگ ایران را دارد ولی با بیداری ملت، پیروی از ولایت فقیه و حفظ وحدت، ایران اسلامی همواره سربلند خواهد ماند.

موسوی تصریح کرد: در سایه حفظ وحدت، همدلی و انسجام توسط مسئولان و تلاش برای حل مشکلات مردم، کشور در مسیر توسعه، عمران و آبادانی هر چه بیشتر قرار می‌گیرد.

وی در پایان سخنان خود وضعیت عمرانی سطح شهر گرمی را نامناسب دانست و اظهار داشت: در این زمینه و به منظور اصلاح آن به معاون عمرانی وزارت کشور تذکر داده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول