اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

استخدام‌ها در خوزستان با اولویت بومی انجام شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: استخدام‌ها در استان خوزستان با اولویت بومی انجام شود و در این باره نمایندگان مجلس بستر قانونی این مهم را فراهم کنند.

استخدام‌ها در خوزستان با اولویت بومی انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان عصر امروز در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر و نماینده شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استخدام‌ها در استان خوزستان باید با اولویت نیروهای بومی هر شهر انجام شود و در این باره باید توجه ویژه داشت.

وی با گلایه‌هایی از استخدام در شهرهای استان خوزستان گفت: در شهرداری‌های خوزستان استخدام‌هایی انجام شده است که در آن نیروهای بومی هر شهر نادیده گرفته شده است و بیش از 50 درصد از نیروهای استخدام شده شهرداری شوشتر از این شهرستان نیستند.

وی با اشاره به اینکه این نیروها در شهرداری شوشتر ماندگار نخواهند بود، تأکید کرد: به کارگیری نیروهای غیربومی سبب می‌شود تا در ماه‌های آتی با سیل تقاضای انتقال نیرو به شهرهای مورد علاقه خود در خوزستان مواجه شویم و مشکل تأمین نیرو بار دیگر گریبان شهرداری شوشتر را بگیرد.

سلطانیان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با داشتن رشته حسابداری سالانه نیروهای زیادی را تربیت می‌کند ولی در شرایط کنونی حسابدار استخدام شده برای شهرداری شوشتر غیربومی است.

وی با اشاره به معضل گرد و غبار خوزستان گفت: شوراهای اسلامی شهر باید درباره این معضل زیست‌محیطی در خوزستان هوشیارانه عمل کنند و باید در این باره همایشی برای پیگیری این مشکل برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه مهاجرت به دلیل این مشکل در خوزستان بسیار زیاد شده است، افزود: باید کوشید تا خوزستان در این معضل زیان‌های دیگری را متحمل نشود و در این باره باید تلاش کنیم تا با برگزاری همایشی تأثیرات روانی این پدیده را بر جامعه کاهش دهیم.

سلطانیان با اشاره به اینکه امکانات بهداشتی در این باره وجود ندارد، تأکید کرد: بسیار موجب تأسف است که در خوزستان بیمارستانی تخصصی درباره مشکلات آسم و تنفسی وجود ندارد و باید با وجود مشکل گرد و غبار بیمارستانی تخصصی در این باره تأسیس شود.

وی با تأکید بر اینکه استان خوزستان همیشه مظلوم است، افزود: این پدیده بیش از هفت سال است که خوزستان را دربر گرفته است و تا زمانی که این ریزگردها به تهران نرسید کسی این مشکل را پیگیری نکرد و در شرایط کنونی نیز پیگیری‌ها نیز بسیار با کندی و ضعیف پیگیری می‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه در آینده باید منتظر بیماری‌های بسیاری عجیب و صعب‌العلاجی باشیم، خاطرنشان کرد: باید منتظر باشیم تا سرطان‌ها و بیماری‌های بسیار خطرناکی در بخش تنفسی در خوزستان شیوع یابد و عامل همه این بیماری‌ها پدیده گرد و غبار است.

سلطانیان با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر باید برای برگزاری همایش شوراهای اسلامی خوزستان پیشگام باشد، تاکید کرد: شهرستان شوشتر باید برای برگزاری همایشی حول محور پدیده گرد و غبار پیشگام باشد و در این باره باید پیگیری‌های برگزاری این همایش آغاز شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول