اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

مراجعان شهرداری‌ها نسبت به تکریم ارباب‌رجوع معترض هستند

خبرگزاری فارس: سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم نسبت به تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری‌ها معترض هستند و در این زمینه باید کار بیشتری صورت گیرد.

مراجعان شهرداری‌ها نسبت به تکریم ارباب‌رجوع معترض هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه در چند سال اخیر و در دوره شورای سوم توجه به عمران و آبادانی محلات در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: اقدامات انجام شده در این خصوص در حد انتظار نیست که از آن جمله می‌توان به وضعیت بد آسفالت بسیاری از کوچه‌ها و محله‌ها اشاره کرد.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بر نگاه عدالت گستر و توزیع عادلانه خدمات در تمامی محلات تاکید ویژه‌ای دارند که می‌طلبد شهرداری‌ها به این تاکید رهبر معظم انقلاب بیش از گذشته توجه کنند.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهروندان از اقدامات شهرداری اصفهان رضایت خوبی دارند، یادآور شد: اما مردم نسبت به تکریم ارباب‌رجوع رضایت ندارند و در این زمینه باید کار بیشتری صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خواستار رسیدگی به امور مساجد از سوی شهرداری‌ها در ماه شعبان شد و ادامه داد: رسیدگی به عمران و زیبایی مسجد از سوی شهرداری‌ها سبب آماده‌سازی این مکان مقدس برای ماه مبارک رمضان می‌شود.

قربانی گفت: مدیریت شهری باید طرح ایمن‌سازی اطراف مساجد در حاشیه خیابان‌ها و بزرگراه‌ها را اجرا کند، چرا که این امر سبب رفع مشکلات عابران پیاده و نمازگزاران برای تردد به این مساجد می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول