اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

وحدت ملت دسیسه‌های استکبار را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: وحدت ملت دسیسه‌های استکبار را برای همیشه خنثی کرده و موجب شکست آنان می‌شود.

وحدت ملت دسیسه‌های استکبار را خنثی می‌کند

سردار سالار آبنوش در حاشیه برپایی همایش بزرگ حامیان ولایت در بخش دشتابی از توابع شهرستان بویین‌ زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با تبریک سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: سپاه پاسداران امروز با تمام قدرت و عظمت در برابر زیاده‌خواهی استکبار و غرب ایستادگی کرده و از کیان و آبروی نظام والا و مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه ملت ایران همواره با حفظ بصیرت و هوشیاری انقلابی خویش موجب شکست طرح‌ها و توطئه‌های بزرگ دشمنان و مستکبران عالم می‌شوند، افزود: خداوند متعال در قرآن کریم به همه مسلمانان و به‌ویژه شیعیان وعده داده است که در صورت جهاد در راه وی می‌توانند به سعادت و پیروزی حقیقی دست پیدا کنند.

وی با اشاره به لزوم وحدت در راستای مقابله و خنثی‌سازی با توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: نظام اسلامی امروز به‌شدت نیازمند اتحاد، برادری و یکپارچگی بوده و تنها در صورت با هم بودن است که امکان پیشرفت و توسعه برای کشور فراهم می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه سپاه پاسداران امروز در عرصه فرهنگی دستاورد‌های فراوانی را برای انقلاب اسلامی و ملت به ارمغان آورده و موجب شکست معاندان و دشمنان شده است، عنوان کرد: استکبار امروز با برنامه‌ریزی‌های گسترده در عرصه فرهنگی و شبیخون فرهنگی به دنبال تخریب ارزش‌ها و باور‌های دین بوده و در این مسیر از اجرای هیچ نقشه‌‌ای کوتاهی نمی‌کند.

سردار آبنوش با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان جوامع اسلامی امروز نیازمند الهام‌ و الگوگیری از منش و سیره پیامبر اسلام و پیشوایان بزرگ دینی هستند، تصریح کرد: باید با زمینه‌سازی خوب و مطلوب عرصه را برای جذب حد‌اکثری جوانان به سوی عرصه‌های دینی و فرهنگی آماده و مهیا کرد.

وی تلاش غرب برای وضع تحریم و فشار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شکست خورده و نابود شده دانست و بیان کرد: ملت ایران با وحدت و کار و تلاش شبانه‌روزی خود تمام طرح‌ها و کینه‌توزی‌های استکبار و غرب را به شکست و نابودی می‌کشانند.

فرمانده سپاه صاحب‌‌الامر (عج) در خاتمه با بیان اینکه تنها راه مقابله با تهاجم دشمنان و کافران پیروی از مکتب ولایت مطلقه فقیه است، افزود: قطعا ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی با ادامه راه انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه سبب شکست دشمنان و مستکبران عالم می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول