اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 500 واحد از بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر کرمان در کهنوج

خبرگزاری فارس: فرماندار کهنوج گفت: 500 واحد از سایت یک‌هزار و 500 واحدی مسکن مهر کهنوج به عنوان بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر استان کرمان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

افتتاح 500 واحد از بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر کرمان در کهنوج

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، عباس اطمینانی بعد از ظهر امروز در نشستی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار داشت: پروژه مسکن مهر، پروژه خاصی است که قیمت تمام شده آن نسبت به همه پروژه‌ها کمتر است. 

وی با اشاره به اینکه کارهای این پروژه به خوبی پیش می‌رود، افزود: فونداسیون این پروژه نیز به اتمام رسیده است.

اطمینانی سایت یک‌هزار و 500 واحدی مسکن مهر کهنوج را بزرگ‌ترین پروژه استان و همچنین پروژه متمرکز کشور دانست و تصریح کرد: در حال حاضر 200 نفر نیروی بومی در این پروژه مشغول فعالیت هستند.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را بیش از 50 درصد دانست و ابراز داشت: با توجه به این امر افراد واجد شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به اداره راه و شهرسازی شهرستان کهنوج مراجعه کنند.

اطمینانی با اعلام خبر افتتاح 500 واحد این سایت در هفته دولت عنوان کرد: با مشارکت و همکاری مسئولان امیدواریم، بتوانیم این پروژه عظیم را به بهره‌برداری برسانیم.

فرماندار کهنوج با تأکید بر اینکه بحث سیلاب این منطقه باید در اولویت قرار گیرد، گفت: هر چند که کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است، اما با مطالعه و برنامه‌ریزی باید سیلاب‌های فصلی به گونه‌ای هدایت که از منطقه خارج شوند.

وی همچنین با تأکید نسبت به رفع مشکلات آب، برق و فاضلاب این پروژه اذعان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته، مجوز راه‌اندازی یک کلانتری را در این منطقه نیز اخذ کرده‌ایم.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول