اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش با جدیت در طرح هجرت 3 مشارکت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با جدیت در طرح هجرت 3 مشارکت می‌کند.

آموزش و پرورش با جدیت در طرح هجرت 3 مشارکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، ابراهیم سحرخیز ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح هجرت 3 در یزد با تبریک روز پاسدار و روز جانباز اظهار داشت: پاسداران و جانبازان برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی به مولا و مقتدای خود امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) اقتدا کردند و مشقت‌های بسیاری را به دوش کشیدند.

وی افزود: امروز نیز برای رسیدن به قله‌های رفیع و پیشرفت و عدالت نیاز به مجاهدت وجود دارد بر همین اساس می‌بینید که کلید واژه‌هایی که از دهان رهبری خارج می‌شود، راهنمای ماست و امروز نیازمند مجاهدت هستیم.

سحرخیز خاطرنشان کرد: آرمان‌های امام راحل و خلف صالح او، دستاوردهای بسیاری را برای ما به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: در تاریخ ما بارها مورد تاخت و تاز قرار گرفته‌ایم اما موردی مانند دفاع مقدس نداریم و درسی به دشمن دادیم که برایش فراموش نشدنی است.

سحرخیز عنوان کرد: آمریکا و انگلیس تفکر حمله و سوء‌استفاده از ایران را ندارد زیرا تفکر بسیجی که در میان مردم نهادینه شده است، سلاحی مقاوم در برابر آنهاست و آنها از این سلاح هراس دارند.

وی یادآور شد: ما امروز درحال مجاهده هستیم و فقط میدان جنگ عوض شده و انواع جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، سلاحی است که دشمن در مقابل ما به کار گرفته است.

سحرخیز خاطرنشان کرد: اما تفکر بسیجی در مقابل این سلاح نیز ایستاده و به فرموده رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی می‌رود تا به یکی از 15 ابرقدرت اقتصادی و فرهنگی دنیا تبدیل شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه طرح هجرت 3 نیز نوعی مجاهدت در مقابل محرومیت است، افزود: آموزش و پرورش با تمام قوا آماده همکاری با بسیج برای اجرای این طرح است.

سحرخیز عنوان کرد: در طرح هجرت 3، برای پیشبرد طرح‌ها هم از شور و قوه جوانی استفاده می‌کند و هم جوانان از لحاظ معنوی رشد می‌کنند.

وی با بیان اینکه یزد تاکنون در عرصه‌های علم و دانش و کوشش و کسب رتبه‌های علمی و فرهنگی برای ما افتخاری بوده است، اظهار امیدواری کرد: طرح هجرت نیز در این استان با موفقیت اجرا شود.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول