اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

اعتباری برای فعالیت‌های قرآنی نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه در اعتبارات جاری تبلیغات اسلامی اعتبار قرآنی نداریم گفت: مشکل دیگر ما کمبود نیروی انسانی است.

اعتباری برای فعالیت‌های قرآنی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام نورالله موسوی‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بوشهر از استان‌های پیشگام در علوم قرآنی و تدبیر در قرآن است.

وی افزود: موضوعی که موجب رنجش خاطر دستگاه‌های اجرایی متولی امور قرآنی شده نبود اعتبارات عمرانی مناسب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: در اعتبارات جاری تبلیغات اسلامی اعتبار قرآنی نداریم ضمن اینکه مشکل دیگر ما نیروی انسانی نیز است.

موسوی‌نیا تصریح کرد: در دولت نهم و دهم اعتبارات دولتی و نیروی انسانی وابسته به دولت شده اما، چند سالی است که نیروی انسانی برای پر کردن چارت سازمانی در تبلیغات اسلامی نداریم.

وی با اشاره به فعالیت 110 مؤسسه قرآنی در استان بوشهر خواستار اختصاص اعتبارات بیشتر برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان بوشهر شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: ماموریت‌‌هایی که مقام معظم رهبری برای این سازمان توضیح داده‌اند ماموریت‌‌هایی فراگیر، روزآمد، دقیق، متناسب با شرایط فرهنگی ایران و جهان و در عین حال واقع‌بینانه است که باید تمام امکانات و نیروی انسانی سازمان در مسیر تحقق این ماموریت‌ها بسیج شوند.

موسوی‌نیا اضافه کرد: تعامل مطلوبی با صدا و سیمای مرکز استان داریم و اکنون نیز برای نخستین بار توانسته‌‌ایم با همکاری عوامل آن اداره کل فیلم کوتاه مستندی از برنامه‌‌های سازمان تولید کنیم که از شبکه استانی پخش خواهد شد و مطمئنا تاثیر خوبی در زمینه معرفی بیش از پیش اهداف و ماموریت‌های سازمان خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از پخش فیلم مستند گزارش عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از صدا و سیمای مرکز استان خبر داد و گفت: از تولیدکنندگان فیلم کوتاه که پوشش‌دهنده فعالیت‌‌ها، چشم‌اندازها، سیاست‌ها و ماموریت‌‌های ذاتی این نهاد مقدس است تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول