اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: باید از ظرفیت‌های بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی برای غنی‌سازی اوقات فراغت افراد جامعه استفاده شود.

استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت

موسی متوسلین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: برنامه‌های اوقات فراغت استان زنجان در سال جاری با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی در زنجان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم در شورای آموزش و پرورش و ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان صورت گرفته است، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی جامعه هدف خود را تعیین کرده و از نظر کمی و کیفی برنامه‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان یادآور شد: تا نیمه اول تیرماه سال جاری برنامه‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت به ستاد ارائه شده و برنامه‌های مختلفی در این زمینه اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت افراد مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان از اهداف برنامه‌های امور اجتماعی است، افزود: ضروری است برنامه‌های متنوعی در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت در زنجان برگزار شود.

متوسلین از قرائت شرح وظایف همه دستگاه‌های اجرایی در کارگروه فرهنگی و اجتماعی در این زمینه خبر داد و افزود: ریز فعالیت‌ها تا دو هفته آینده از سوی دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه هرچه در زمینه اوقات فراغت اقدامات لازم انجام شود به غنی‌سازی اوقات فراغت کمک می‌کند، افزود: باید اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به نحو مطلوبی غنی‌سازی شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان بر ضرورت ارتقای شاخص‌های فرهنگی در جامعه تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های مطلوبی در استان زنجان وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها برای اجرای برنامه‌های مطلوب فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت استفاده شود.

وی هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی را در زمینه اجرای برنامه‌های اوقات فراغت ضروری دانست و یادآور شد: باید از ظرفیت‌های بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی برای غنی‌سازی اوقات فراغت افراد جامعه استفاده شود.

متوسلین با بیان اینکه در سال جاری ظرفیت حوزه آموزش و پرورش با همکاری دو دستگاه آموزش و پرورش و اداره‌کل ورزش و جوانان در اختیار جوانان قرار گرفته است، افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی موجب اجرای برنامه‌های مطلوب در این زمینه می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول