اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر

130 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سنندج امحا شد

خبرگزاری فارس: 130 کیلوگرم انواع مواد مخدر به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در سنندج امحا شد.

130 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سنندج امحا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان در این مراسم که شامگاه امروز در میدان گاز سنندج و با حضور چند تن از فرماندهان انتظامی و مسئولان دولتی استان برگزار شد، گفت: این میزان مواد با کمک و ایثار ماموران این یگان کشف و ضبط شده است.

علی طولابی افزود: این مواد متشکل از 90 کیلوگرم حشیش، 16 کیلوگرم شیشه و مابقی نیز تریاک، کراک و سایر مواد مخدر و تعدادی از ابزارآلات استعمال مواد مخدر سنتی و صنعتی است.

وی ارزش مواد مخدر شیشه را 120 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این مواد صنعتی که بسیار خطرناک‌تر از مواد مخدر سنتی است، توزیع گسترده آنان برای جذب سرمایه‌های مردم و نیز نابودی قشر جوان ایران اسلامی است که با پشتیبانی استکبار جهانی صورت می‌گیرد.

طولابی خاطرنشان کرد: اکنون بیشتر توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر به سمت شیشه روی آورده‌اند و باید گفت که استعمال این ماده مخدر جدای از نابودی فرد، متلاشی شدن خانواده‌ها و در نهایت آلوده کردن جامعه را به‌دنبال دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان بر حساسیت خانواده‌ها نسبت به رفتار و عملکرد فرزندان خود تاکید کرد و اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و اقدامات پیشگیرانه را از راه‌های ساده مبارزه با مواد مخدر و دوری جوانان از این مسئله برشمرد.

وی از همکاری مردم استان کردستان در امر مبارزه با مواد مخدر و متلاشی کردن باندهای قاچاق تقدیر کرد و از مردم درخواست کرد تا همچنان به‌صورت حضوری و تلفنی از طریق شماره‌های 128 و 2187407 و 2187406 پلیس مبارزه با مواد مخدر را پشتیبانی نمایند.

طولابی در پایان گفت: عدم بسیج همگانی در راستای مبارزه با مواد مخدر زمینه را برای سوءاستفاده‌کنندگان فراهم کرده و جوانان ما را اغفال و کانون خانواده‌ها را متلاشی می‌‌کنند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول