اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس هیئت هندبال قزوین خبر داد

حضور تیم دختران قزوین در لیگ‌برتر هندبال

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت هندبال استان قزوین از حضور تیم بانوان قزوین در لیگ‌برتر نونهالان هندبال کشور در شهریور ماه خبر داد.

حضور تیم دختران قزوین در لیگ‌برتر هندبال

صغری خلخالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: رقابت‌های لیگ‌برتر نونهالان دختران کشور در شهریور ماه برگزار می‌شود که استان قزوین در این رقابت‌ها حضور دارد.

برگزاری لیگ‌ هندبال قزوین در شهریور ماه

وی ادامه داد: رقابت‌های لیگ استانی و شهرستانی در رده‌های سنی مختلف در شهریور ماه در سطح استان قزوین برای علاقه‌مندان و ورزشکاران هندبال برگزار می‌شود.

نایب‌رئیس هیئت هندبال استان قزوین خاطرنشان کرد: هیئت هندبال استان قزوین در حال حاضر در هر رده 20 تا 25 نفر ورزشکار فعال دارد که توانایی شرکت در رقابت‌های مختلف را دارا هستند.

خلخالی با اشاره به استعدادیابی هیئت هندبال استان قزوین در مدارس تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته در هیئت هندبال استان قزوین برای نخستین بار استعدادیابی بانوان در پایه ابتدایی انجام شد که افراد مستعد در این پایه تحصیلی شناسایی شدند و در حال آموزش هندبال زیر نظر مربیان در سطح استان قزوین هستند.

نایب‌رئیس هیئت هندبال استان قزوین با اشاره به مشکلات هندبال در استان قزوین عنوان کرد: علاقه‌مندان به هندبال در استان قروین زیاد هستند و رشته هندبال در استان قزوین به امکانات بیشتری نیازمند است.

وی افزود: هندبال استان قزوین با توجه به آمار بالای ورزشکاران این رشته، به سالن اختصاصی هندبال نیاز دارد و این مسئله مشکلات فراوانی را برای ورزشکاران  این رشته ورزشی به وجود آورده است.

خلخالی در خاتمه خاطر‌نشان کرد: داشتن سالن اختصاصی هندبال کمک بسزایی در عملکرد هیئت هندبال استان قزوین دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول