اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور خبر داد

عملکرد طرح هجرت 3 امسال 33 درصد افزایش خواهد داشت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: عملکرد طرح هجرت 3 در اوقات فراغت سال‌جاری در شهرستان کنگاور نسبت به سال قبل، بیش از سی و سه درصد افزایش خواهد داشت.

عملکرد طرح هجرت 3 امسال 33 درصد افزایش خواهد داشت

به گزارش خبرنگار فارس از کنگاور، مجتبی بیاتی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح هجرت 3 گفت: سال گذشته چهار هزار و پانصد نفر روز در جریان طرح هجرت 3 فعال بود که این رقم در سال‌جاری به شش هزار نفر روز ارتقا خواهد یافت.

بیاتی عمده فعالیت نیروهای شرکت‌کننده در این طرح را همکاری با جهاد کشاورزی، دامپزشکی، راه و شهرسازی، آبفا، اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال کار طرح هجرت 3 را از دورترین روستاهای محروم شروع خواهیم کرد و با توجه به تغییر نظام آموزشی و نیاز به فضاهای جدید، اولویت را به مدارس ابتدایی خواهیم داد.

فرماندار شهرستان کنگاور نیز در این مراسم با اشاره به نقش پررنگ بسیج در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس، وظیفه خود را در دفاع از آرمان‌ها و آب و خاک ایران اسلامی به خوبی ایفا کرد.

حشمت‌الله عزیزی تصریح کرد: امروزه بسیج در عرصه علم و فناوری و نیز سازندگی هم پرچم افتخار و اقتدار را بر دوش گرفته است.

عزیزی تاکید کرد: هدف از اجرای طرح هجرت 3، علاوه بر مشارکت دانش آموزان در عمران و آبادانی مدارس و سایر محیط‌های آموزشی، بهره‌مندی آنان از فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی است که به موازات شرکت در فعالیت‌های عمرانی، برای شرکت‌کنندگان در این طرح اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول