اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

مشارکت 1800 نفر روز در طرح هجرت 3 از محیط زیست قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: سال گذشته مشارکت بیش از یک‌هزار و 800 نفر روز در قالب طرح هجرت 3 از طرف کارمندان اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین انجام گرفت.

مشارکت 1800 نفر روز در طرح هجرت 3 از محیط زیست قزوین

علی‌آقا فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این همکاری از اواخر سال گذشته شروع شده و به دلیل اینکه اعتبارات تملک دارایی سال 90 تا پایان تیرماه سال جاری بوده این طرح نیز تا پایان تیرماه سال جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: اداره‌کل محیط زیست استان قزوین در قالب طرح هجرت 3 با بسیج‌ سازندگی استان قزوین در سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده که براساس آن همکاری بین این دو نهاد گسترش یافته و اعتبارات این تفاهم‌نامه از طرف استانداری محقق شده است.

فرهادی اضافه کرد: طبق این تفاهم‌نامه برنامه‌های آموزشی در زمینه‌های حفاظت و حراست از زیستگاه محیط زیست در بخش‌های مختلف استان قزوین از جمله الموت شرقی، الموت غربی و طارم و منطقه حفاظت شده باشگول و آوج و پایش واحدهای صنعتی به اقشار مختلف جامعه ارائه داده می‌شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد:  همکاری بین این دو نهاد در قالب طرح هجرت 3 از اواخر آبان‌ماه سال گذشته شروع شده و تاکنون نیروهای متخصص بسیج سازندگی با محیط زیست همکاری می‌کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: نیروهای متخصص بسیج سازندگی در راستای پایش واحدهای صنعتی و کنترل آلودگی واحدهای صنعتی در شهرستان‌ها و در بخش‌ها و منطقه مستقر هستند.

طرح هجرت 3 تا پایان تیر ماه ادامه دارد

این مقام مسئول با بیان اینکه اعتبارات تفاهمنامه اداره‌کل محیط زیست استان قزوین در قالب طرح هجرت 3 با بسیج‌ سازندگی استان قزوین از تملک دارایی و استانی سال 90 تأمین اعتبار شده و تا پایان تیرماه سال جاری ادامه دارد، گفت: امیدواریم اعتبارات تملک دارایی سال 91 که از مرداد ماه شروع می‌شود در حدی باشد که این همکاری در سال جاری ادامه یابد.

فرهادی با اشاره به اینکه اداره‌کل محیط زیست تمایل داریم اجرای این طرح تا پایان برنامه پنجم توسعه ادامه یابد، اظهار کرد: اکنون همکاری خوبی بین اداره‌کل محیط زیست و بسیج سازندگی وجود دارد و عملکرد نیروهای بسیج سازندگی طرح هجرت 3 در این اداره‌کل مطلوب بوده است.

مدیر‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اضافه کرد: تلاش می‌کنیم همکاری بین اداره کل محیط زیست و بسیج سازندگی در سال جاری ادامه یابد تا بتوانیم فعالیت‌های بیشتری در قالب طرح هجرت 3 انجام شود.

فرهادی بیان کرد: به شهروندان قزوینی در زمینه‌های پایش واحدهای صنعتی، کنترل آلودگی واحدهای صنعتی، کنترل مناطق و مناطق حراست آموزش داده می‌شود تا بتوانند در حفظ محیط زیست دقت‌های لازم را انجام دهند.

مدیر‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: نیروهای بسیج سازندگی متخصص، فعال و در مقطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس هستند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول