اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اهدای لوح انتخاب دستگاه برتر

سازمان امور اقتصاد و دارایی تهران از شهرداری ورامین تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: با اهدای لوح انتخاب دستگاه برتر، سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران از شهرداری ورامین تجلیل کرد.

سازمان امور اقتصاد و دارایی تهران از شهرداری ورامین تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران با اهدای لوح از ذی‌حسابی شهرداری ورامین به عنوان مسئول برتر در اجرای ماده 95 قانون محاسبات عمومی کشور و ارائه صورتحساب عملکرد بودجه تقدیر کرد.

در این لوح از طرف محمدرضا تجلی‌پور، رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تهران خطاب به علی‌محمد حقیقت‌خواه مسئول امور مالی و ذی‌حساب شهرداری ورامین آمده است: توسعه این مرز و بوم تحقق نخواهد یافت مگر به همت انسان‌های سخت‌کوش، پرتلاش، دوراندیش، صادق و آنانی که بی‌آلایش در عرصه اقتصادی، سختی‌های کار را به جان خریده تا با همدلی و وحدت در اجرای ماده (95) قانون محاسبات عمومی کشور، در زمره دستگاه‌های اجرایی برتر در تهیه و ارائه صورت‌های مالی قرار گرفته و مسیر بالندگی و توسعه میهن اسلامی را تسریع کنند.

همچنین در این لوح تاکید شد: تلاش و همت جنابعالی و همکاران امور مالی شهرداری ورامین در ارائه به موقع صورتحساب عملکرد بودجه کل کشور برای توسعه و پویایی این مرز و بوم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه اقتصادی را ارج می‌نهیم و از خداوند متعال توفیق و موفقیت روزافزون شما را مسئلت داریم.

این گزارش حاکی است، علی‌محمد حقیقت‌خواه، مسئول امور مالی و ذی‌حساب شهرداری ورامین دارای مدرک کاردانی حسابداری و با 29 سال سابقه در برخی شهرداری‌های کشور است که تاکنون بیش از یک هزار و 100 ساعت آموزش تخصصی حوزه امور مالی در نهادهای مختلفی همچون سازمان شهرداری‌ها، جهاد دانشگاهی و ... را طی کرده و بیش از 600 ساعت نیز در همین زمینه در برخی شهرداری‌های استان‌های لرستان و تهران همچون آبسرد، دماوند به آموزش مدیران و پرسنل حوزه امور مالی شهرداری‌ها پرداخته است.

وی که هم‌اکنون نزدیک به 10 سال است مسئول امور مالی شهرداری ورامین می‌باشد، معاون اداری و مالی و سرپرست شهرداری اشترینان (استان لرستان)، معاون اداری و مالی شهرداری آبسرد و ذی‌حسابی طرح‌های عمرانی شهرداری‌های اشترینان، فیروزکوه، کیلان، آبسرد و ... از سال 1374 تاکنون از جمله برخی سوابق وی در حوزه امور مالی است.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول