اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین:

39 دهیاری جدید در قزوین راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین از صدور مجوز از سوی وزارت کشور برای تأسیس 39 دهیاری در بخش‌های مختلف این استان خبر داد.

39 دهیاری جدید در قزوین راه‌اندازی می‌شود

احد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین ‌زهرا با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در استان قزوین پیرامون توجه بیشتر به روستاها و افزایش دهیاری‌ها اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در چند وقت اخیر مجوز تأسیس و راه‌اندازی 39 دهیاری جدید در سطح بخش‌های این استان از سوی وزارت کشور صادر شده که نشان دهنده اراده جدی مسئولان استانداری برای ارائه خدمات بیشتر به روستائیان و نیز ادامه طرح‌های سازندگی و عمران در نقاط دورافتاده این استان است.

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین با بیان اینکه طی برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان کشوری مجوز تأسیس تعداد بیشتری از دهیاری‌ها طی ماه‌های آینده صادر می‌شود، افزود: امیدواریم که با جدیت و تلاش شبانه‌روزی در استان قزوین شاهد رشد و شکوفایی عرصه‌های مختلف باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 407 دهیاری در سطح بخش‌ها و شهرستان‌های استان قزوین تأسیس شده و در فعالیت هستند، تصریح کرد: کوشش و سعی مضاعف‌تر در هر عرصه‌ای می‌تواند، موجب ترقی در آن زمینه شده و رضایت‌مندی هر چه بیشتر عموم مردم و شهروندان را فراهم کند.

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم حمایت از صنعت و تولید ملی برای رشد و شکوفایی مضاعف‌تر در کشور عنوان کرد: امروز در کشور نیازمند اتحاد و یکپارچگی میان آحاد ملت و مسئولان هستیم تا در پناه آن بتوان اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان و بیگانگان کشید و آنان را نابود ساخت.

احمدی با اشاره به اینکه ضرورت خدمات‌رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته در کشور بسیار زیاد است، افزود: در تلاشیم تا ضمن بهره‌گیری از دانش‌ و فناوری‌های نوین زمینه را برای رشد و توسعه بخش‌های روستایی و غیر شهری مهیا کنیم.

وی توجه و حمایت‌ ویژه دولت‌های نهم و دهم از بخش‌های مختلف روستای را بسیار ارزشمند و مغتنم برشمرد و بیان کرد: فعالیت‌ها و اقداماتی که در 7 سال گذشته در روستاها و مناطق دور افتاده کشور صورت گرفته بسیار فراوان و گسترده بوده است که نشان دهنده عمق پشتیبانی دولت خدمتگزار  از مردم روستایی است.

مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: همه امروز وظیفه داریم که با دستگیری از یکدیگر و کمک به توسعه و پیشرفت کشور عرصه‌ای بزرگ را برای اقتدار میهن عزیز فراهم کرده و دشمنان را خوار و ذلیل کنیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول