اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ زرهی 21 امام رضا(ع):

باید سیره و روش ‌ائمه ‌اطهار(ع) را الگو و سرمشق‌مان قرار دهیم

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) گفت: باید سیره و روش زندگی ائمه‌ اطهار(ع) را الگو و سرمشق‌مان قرار دهیم.

باید سیره و روش ‌ائمه ‌اطهار(ع) را الگو و سرمشق‌مان قرار دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام علیرضا چکهندی‌نژاد ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته سپاه در حسینه شهدای این تیپ، اظهار داشت: باید سیره و روش زندگی ائمه‌اطهار(ع) را الگو و سرمشق زندگی‌مان قرار دهیم و جوری عمل نکنیم که روح شهدای عزیز را از خودمان آزرده کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) افزود: پاسداران باید با تأسی از مولا و مقتدایمان حضرت  ابا عبدالله‌ الحسین(ع) تلاش کنیم و از دستاوردهای قیام عاشورا و به دنباله آن انقلاب اسلامی محافظت و نگهبانی کنند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: ماه شعبان ماه با ارزش و بسیار زیبایی است که رسول اکرم(ص) در مورد این ماه عزیز می‌فرمایند در ماه شعبان نعمت‌های الهی در بین بندگانش تقسیم می‌شود و به هر مقداری که بندگان از خدا بخواهند خدا به آنها عنایت می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: از خدا در این ماه پر فیض و با برکت بخواهیم که توفیق استفاده از فیوضات این ماه عظیم را به ما اعطا فرماید.

این مقام مسئول در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس گفت: غبار‌رویی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) بعد از صبحگاهی عمومی این تیپ برگزار شد و بعد از آن عده‌ای از کارکنان این تیپ در کنار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی و نیز شهدای گمنام شهرستان نیشابور حاضر شدند و با غبارروبی و عطرافشانی و نیز نثار فاتحه به روح ملکوتی این شهدای عزیز یاد و خاطره آنها را گرامی‌ داشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) افزود: هم‌چنین پذیرایی پایوران و سربازان این تیپ از مسافران و زائران حضرت علی‌ بن ‌موسی‌الرضا(ع) با شیرینی، تجلیل از پاسداران نمونه تیپ زرهی 21 و نیز اعطای درجه به پایوران این تیپ از برنامه‌های دیگر این هفته مبارک بود.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول