اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

عظمت ایران دنیا را تحت‌ تاثیر قرار داده است/ اروپائیان از شجاعت ملت ما الگو گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عظمت امروز ایران، دنیا را تحت تاثیر قرار داده است به طوری که نه تنها منشا بیداری در منطقه خاورمیانه شده است بلکه کشورهای اروپایی نیز از این ملت الگو می‌گیرند.

عظمت ایران دنیا را تحت‌ تاثیر قرار داده است/ اروپائیان از شجاعت ملت ما الگو گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در جشن نیمه شعبان در جمع پاسداران و کارکنان سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: تاثیرگذاری عظمت امروز ایران به اندازه‌ای است که علاوه بر منشأ بیداری اسلامی در خاورمیانه، آمریکا را ذلیل و خوار کرده و تشعشعات آن هم به اروپائیان منتقل و آنان را نیز بیدار کرده است.

وی عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی را ناشی از ایثارگری‌ و حماسه‌های بزرگ شهدا دانست و تصریح کرد: ملت آزاده ایران اسلامی نباید تنها به افتخارات دیروز تکیه کرده و دلخوش کنند، چراکه همه نسل‌ها دارای هویت و نیازمند افتخارآفرینی هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به پاسداران خاطرنشان کرد: همانگونه که شما به عنوان وارثان خون شهدا به حماسه‌آفرینی‌های دیروز آنان افتخار می‌کنید، فرزندان شما نیز فردا باید به خلق حماسه‌ها امروز شماها افتخار کنند.

سردار نقدی لازمه تحقق این مهم را شناخت اهداف و راه شهدا دانست و افزود: همانگونه که شهدا راه خود را شناخته و بدون هیچ چشمداشتی دل در گرو خدا نهادند و در راه اطاعت از فرمان ولایت فقیه کاستی‌ها و کمبودها را بهانه نکردند ما نیز باید در این مسیر عاشقانه گام برداریم.

وی با بیان اینکه تنها راه تعالی حرکت در مسیر شهدا و تبعیت از اهداف الهی آنان است، یادآور شد: امروز از برکت خون شهدا و بزرگان راه تعالی، رشد و ترقی کشور هموار شده ولی برای حفظ و ارتقای این اقتدار نیازمند پرورش انسان‌های بزرگ هستیم.

به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حفظ اقتدار و امنیت پایدار مناطق مرزی همچون کردستان غیور نیازمند پرورش افرادی چون صلاح‌الدین ایوبی است که این مردم شهیدپرور تجربه پرورش آنان را در پرونده درخشانشان دارند.

نقدی خاطرنشان کرد:‌ نخستین قدم برای حفظ این میراث گرانبها و به اوج رساندن آن بازگشت بیت‌المقدس و سرزمین اشغالی به قلب جهان اسلام و مسلمانان است و برای این مهم باید با جان و دل خود را آماده کنیم.

وی افزود: مهم‌ترین عامل موفقیت و پیروزی ایران اسلامی با وجود تهدیدات و هجمه‌های دشمنان ایمان و اعتقادات قوی دینی و مذهبی این ملت است و دشمن با درک این موضوع سعی در حذف این ارزش‌ها در بین ملت ایران به ویژه نسل جوان دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دشمن با تحلیل و بررسی‌های گسترده دریافته است که منشا اصلی ایستادگی و اقتدار ایران، تقوا، ایمان، اعتقادات دینی و دلدادگی به خداست لذا با تمام توان و بهره‌گیری از هر نوع امکاناتی به این پشتوانه‌ها و ذخائر نجات‌بخش حمله‌ور شده است.

به گفته سردار نقدی، ترویج جریان‌های کاذب، باندسازی، گروه‌سازی، دین‌سازی، شبهه‌افکنی در ارزش‌های اصیل دینی از مهم‌ترین حوزه‌های است که دشمنان برای حذف اعتقادات و ارزش‌های دینی و اسلامی مسلمانان وارد شده و تمامی سرمایه‌ مالی و انسانی خود را بکار بسته‌اند.

وی کشتار مسلمانان بی‌گناه شیعه و سنی مذهب در کاظمین را تنها هنر دشمنان اسلام عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان برای جلوگیری از حرکت رو به جلوی جهان اسلام که امروز به برکت خون شهدا بسیاری از کانون‌های ظلم را سرنگون کرده است راهی بجز انجام اینگونه حرکت‌های ضد بشری ندارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سست کردن بنیان‌های اخلاقی با ترویج مواد مخدر، مشروبات‌الکلی، کتاب‌های شهوت‌انگیز و فیلم‌های ضداخلاقی را از دیگر اهداف دشمنان عنوان کرد و گفت: سست‌کردن بنیان‌های اعتقادی مسلمانان با بی‌نتیجه ماندن توطئه دشمنان در راستای ضربه زدن به بنیان‌های فکری مسلمانان امروز در قالب ترویج همین برنامه‌ها دنبال می‌شود.

به گفته نقدی، جریانات جاسوسی و براندازی که در شبکه‌ اقتصادی کشور نفوذ می‌کند و زمینه رشوه‌خواری، گران‌فروشی را به‌ وجود می‌آورد همه و همه از توطئه‌های دشمنان برای سست کردن بنیان‌های اخلاقی و اعتقادی مسلمان است.

وی خاطرنشان کرد: قطعا این عامل‌های نفوذی بازوان استکبار و صهیونیست هستند و برای گرفتن ایمان مردم که مانع اصلی بر سر راه دشمنان است دست به انجام هر نوع توطئه و اقدامی می‌زنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین رسالت امروز ملت ایران در برابر این هجمه‌ها را بسیار سنگین و حساس‌تر از عرصه جنگ تن به تن و سخت دانست و گفت: تقویت افکار، اعتقادات و باورها و مقابله جدی با جریانات مفاسد اقتصادی و اخلاقی مهم‌ترین راه مقابله با هجمه‌های نرم و فکری دشمنان است.

وی تصریح کرد: رسالت و وظیفه پاسداران در استان‌های مرزی همانند کردستان نسبت به دیگر استان‌های کشور سنگین و حساس‌تر است که پاسداران به عنوان حافظان انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انقلابی در این استان وظایف مضاعف‌تری نسبت به دیگر نقاط کشور دارند.

به گفته وی، دفاع از مرزها و حفظ امنیت پایدار در کنار مقابله با هجمه‌های فکری و فرهنگی دشمنان در نقاط مرزی نیازمند تلاش و همت مضاعفی است که خوشبختانه امروز در کردستان کاملا مشهود است.

وی افزود: اگر امنیت و آسایش امروز کردستان به وسیله نیروهای بومی و ایثارگر این خطه تامین می‌شود توفیق بزرگی است که در طول تاریخ این سرزمین چه قبل و چه بعد از انقلاب بی‌سابقه بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این امنیت پایدار مردمی در شرایطی به وجود آمده که تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان برای جلوگیری از این امنیت و ایجاد ناآرامی نسبت به گذشته بسیار گسترده‌تر شده است.

نقدی با بیان اینکه امنیت پایدار امروز استان‌ کردستان در رویارویی مستقیم با آمریکا به دست آمده است، افزود: اگر تا دیروز دست‌نشانده‌های آمریکا برای ایجاد ناامنی در این استان اجیر شده و دست به اقدامات مختلف می‌زدند امروز خود آمریکا با تمام امکانات و تجهیزات برای ایجاد ناآمنی در پشت مرزهای این استان مستقر شده است.

به گفته وی، با وجود تلاش‌های گسترده‌ای که از سوی آمریکا برای ناآمن جلوه دادن این استان صورت گرفته به لطف خدا، برکت خون شهدا و حضور مستقیم مردم فهیم و شهیدپرور استان در صحنه، کردستان از امنیتی‌ کاملا پایدار و مردمی برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ایجاد این امنیت توسط خود مردم افتخار و پشتوانه بزرگی برای انقلاب و  دوستداران نظام و بزرگترین عامل برای یاس و ناامیدی دشمنان است.

نقدی در ادامه بر تقویت و توسعه بیش از پیش طرح حلقه‌های صالحین در سطح کشور به ویژه استان‌های مرزی تاکید کرد و افزود: حلقه‌های صالحین در حقیقت سنگر حفاظت از ارزش‌ها و اعتقادات بسیجیان است و باید در حفظ و توسعه این حلقه‌ها تلاش شود.

به گفته وی، باید با ایجاد و توسعه حلقه‌های طرح صالحین در کنار حفظ اعتقادات جوانان بسیجی در راستای ارتقا، تقویت و شکوفایی آنها با جدیت هرچه تمام‌تر تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: پاسدارن ارزشی و ایثارگر سپاه همانند دوران جنگ که با تمام توان و قدرت در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و کشور سر از پای نمی‌شناختند امروز نیز در میدان جنگ نرم باید در راستای حفظ و ارتقای اعتقادات، ایمان و هویت اسلامی مردم به ویژه جوانان کمر همت ببندند.

وی حلقه‌های صالحین را بهترین ظرفیت برای حراست و شکوفایی اعتقادات‌ دینی و مذهبی جوانان دانست و افزود: برای زدودن انحرافات و حفاظت از جامعه در مقابل با تهدیدات نرم دشمنان ترویج امر به معروف و نهی از منکر در درون این حلقه‌ها اقدام ارزشی و محتوایی خواهد بود.

وی با بیان اینکه برخی از جوانان این مرز و بوم به دلیل ناآگاهی در دام دشمنان افتاده و اشتباهاتی مرتکب شده‌اند گفت: نباید این جوانان را به چشم دشمن نگاه کنیم بلکه باید آنان را با مهربانی از چنگال دشمنان نجات داده و مسیر رشد و تعالی را برای آنان هموار سازیم.

انتهای پیام/ر10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول