اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بویین‌زهرا:

وحدت ملت موجب بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌زهرا گفت: وحدت و یکپارچگی ملت موجب بقای آرمان‌ها و اصول اساسی انقلاب اسلامی شده است.

وحدت ملت موجب بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود

داود بهرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با تبریک هفته پاسدار اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی امروز با اقتدای کامل به سرور و سالار شهیدان و نیز با قدرت معنوی و ایمان درونی خویش در برابر تهاجم و دشمنی‌های کفار ایستادگی و از شرف، دین و آزادگی ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی پاسداری می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه سران استکبار و غرب همواره از دست‌یابی ایران به اقتدار و عزت در جهان وحشت و هراس دارند، افزود: استکبار نشان داده که همواره در تلاش است تا با انواع فریب‌ها، نقشه‌چینی‌ها و دسیسه‌ها مردم مبارز و ولایت‌مدار ایران اسلامی را از دستیابی به آنچه که حق خود است مأیوس و سرافکنده کند.

وی با اشاره به لزوم جدیت برای اشاعه هر‌ چه بیشتر فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه و در بین جوانان و نوجوانان تصریح کرد: امروز وظیفه همه رزمندگان پیشکسوت و نهاد‌های مسئول در زمینه فرهنگی این است که از حد‌اکثر توان خویش در راه پاسداری از آرمان‌های جمهوری اسلامی در بین نسل جوان از هیچ کوشش و تلاش دریغ نکرده و همواره درصدد امتداد‌بخشی به خط امام راحل و مقام معظم رهبری باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌زهرا نیز با اشاره به تلاش‌های گسترده استکبار و غرب برای براندازی نرم جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم که با افزایش روحیه بصیرت و خودباوری در خود زمینه شکست و نابودی طرح‌ها و پروژه‌های ضد فرهنگی و ارزشی دشمنان را مهیا کرده و موجب خواری هر‌ چه بیشتر مستکبران شویم.

بهرامی حضور پر‌صلابت و حیرت‌انگیز مردم ولایت‌مدار و خودباور ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون حمایت از ولایت فقیه و آرمان‌های جاودانه امام راحل را بسیار ارزشمند و حیاتی دانست و بیان کرد: وحدت و روحیه انسجام درونی همان چیزی است که از بدو شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون موجب پیروزی ملت بر دشمنان و طاغوتیان عالم شده و اقتدار والای نظام مقدس جمهور اسلامی ایران را تضمین کرده است.

وی در خاتمه ابراز کرد: مسلمانان باید در این ماه با عبادات و نیایش‌های خالصانه‌تر خود را برای ماه پر‌فیض و برکت رمضان آماده کرده و موجب تقویت بینش‌های اسلامی، ارزشی و فرهنگی در درون خود شوند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول