اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

برای خدمت آمدم؛ من را وارد حاشیه نکنید

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: من برای کار کردن و خدمت آمدم وارد ورزش اصفهان شدم و امیدوارم اهالی رسانه من را وارد حاشیه نکنند.

برای خدمت آمدم؛ من را وارد حاشیه نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان که در خانه وزنه‌برداری استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: رسالت سنگینی به من واگذار شد که امیدوارم قابل باشم و بتوانم از عهده این مسئولیت بر بیایم.

وی ادامه داد: من متولد تهران هستم اما با افتخار می‌گویم اهل نطنز، نگین سبز کویر ایران هستم و ورزش را از کشتی آغاز کردم اما در ادامه به فوتبال و دو استقامت نیز پرداختم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: آمده‌ام کار کنم و کمتر حرف بزنم و خدابخش نیز الگوی من بود که زحمات بسیاری را در استان‌های مختلف از جمله اصفهان متحمل شد.

وی در ادامه به برنامه‌هایش برای ورزش و جوانان استان اصفهان اشاره کرد و گفت: ورزش همگانی به عنوان اصل و پایه برای ایجاد نشاط در جامعه می‌بایستی گسترش پیدا کند و بنده این موضوع را از اصول مهم کاری خود می‌دانم.

جواهری تاکید کرد: ورزش قهرمانی از اولویت‌های بعدی من است که استان اصفهان با توجه به ظرفیت‌های خوبی که دارد می‌تواند قهرمانان بیشتری را تحویل جامعه ورزش دهد.

وی در ادامه به مهم‌ترین برنامه‌ خود اشاره کرد و تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های من ساماندهی ورزش حرفه‌ای و تعامل با باشگاه‌های خصوصی است که می‌تواند به عنوان یک بازوی محرک و قوی ورزش اصفهان را به جلو حرکت دهد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان همچنین به بخش جوانان اشاره و تصریح کرد: تمام هدف ما نباید ورزش باشد و بایستی به جوانان نیز توجه ویژه‌ای شود که باید برنامه‌ریزی در این مورد هم انجام شود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی می‌توان اوقات فراغت جوانان را پر کرد و در حالی که بحث تهاجم فرهنگی مطرح است بتوانیم به اصل و ریشه خود بازگردیم.

جواهری همچنین به بخش بانوان اشاره کرد و افزود: در حالی که 45 درصد جمعیت استان را بانوان تشکیل می‌دهند باید به این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشیم زیرا ورزشکاران بانوی اصفهانی از جایگاه خوبی در ورزش کشور برخوردار هستند و توانایی آنها از ورزشکاران تهرانی کمتر نیست.

وی اضافه کرد: باید ورزش را به خانه‌ها ببریم و خانواده‌ها و به خصوص بانوان را جذب فعالیت‌های ورزشی کنیم که به تبع آن خانواده خود به خود جذب فعالیت‌های ورزشی می‌شود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: 25 سال سابقه کار در بخش‌های مدیریتی دارم و کارهای بنده همیشه بر اساس قانون بوده و بر لزوم استفاده از قانون تاکید دارم.

وی همچنین به ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی محلی اشاره کرد و افزود: با توجه به دهستان‌ها و روستاهای بسیاری که در استان داریم می‌بایستی به ورزش روستاها نیز توجه ویژه‌ای شود زیرا از دل همین روستاها امثال رضازاده و علی دایی پدید می‌آید.

جواهری تاکید کرد: همچنین می‌بایستی به بازی‌های بومی محلی که از قلم افتاده و ورزش صبحگاهی نیز توجه کنیم.

وی اضافه کرد: من برای خدمت آمده‌ام و امیدوارم اهالی رسانه من را وارد حاشیه نکنند و مرا در انجام وظیفه‌ام یاری کنند و هر فردی هم که مرا همراهی کند به طور حتم همراه خوبی برای وی می‌مانم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان اضافه کرد: از زحمات رشید خدابخش که دل شیر داشت و وارد ورزش اصفهان شده بود کمال تشکر را می‌کنم.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول