اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از خداحافظی با ورزش اصفهان

خدابخش سرپرست یک فدراسیون می‌شود

خبرگزاری فارس: رشید خدابخش مدیر کل سابق اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در آینده به سرپرستی یکی از فدراسیون‌های ورزشی منصوب می‌شود.

خدابخش سرپرست یک فدراسیون می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رشید خدابخش از فروردین سال 1389 تاکنون سمت مدیر کلی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان را بر عهده داشته است اما با تصمیم وزارت ورزش محمدرضا محمد جواهری جایگزین وی شده است.

خدابخش که در کارنامه کاری خود سابقه مدیر کلی در پنج استان کشور را دارد، از سوی وزارت ورزش و جوانان برای ریاست یکی از فدراسیون‌های ورزشی مد نظر قرار گرفته است.

گمانه‌‌زنی‌ها از انتصاب حکم سرپرستی خدابخش در فدراسیون هندبال حکایت دارد تا وی بتواند شرایط را برای  برگزاری مجمع آماده کند.

در حال حاضر جلال کوزه‌گری ریاست فدراسیون هندبال را بر عهده دارد و در صورتی که وزارت ورزش وی را برکنار نکند، خدابخش در فدراسیون دیگری مشغول به فعالیت می‌شود.

مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تایید خبر مذاکرات برای بر عهده گرفتن مسئولیت یک فدراسیون گفت: هنوز موضوع قطعی نشده است و در حد مذاکرات اولیه است.

افشین ملایی معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان اصفهان که یکی از گزینه‌ها برای مدیریت اداره ورزش و جوانان استان اصفهان بود و در مجمع نمایندگان استان نیز حائز بیشترین آرا برای تصدی این پست شد، نیز قصد ادامه فعالیت در اصفهان را ندارد و احتمال مدیر کلی وی در یکی از استان‌ها وجود دارد.

وی یکی از گزینه‌های بر عهده گرفتن سمت مدیر کلی تربیت بدنی بود که به دلیل مخالفت استاندار نتوانست این پست را در اختیار بگیرد.

ملایی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد آینده کاری‌اش تصریح کرد: دو هفته آینده را در مرخصی به سر می‌برم  و پس از آن در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنم اما به طور قطع از اصفهان می‌روم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول