اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودسر:

علی‌اکبر (ع) الگوی اخلاق کریمانه برای جوانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودسر گفت: حضرت علی‌اکبر (ع) بهترین الگوی ایمان، اخلاص، شجاعت و اخلاق کریمانه برای جوانان است.

علی‌اکبر (ع) الگوی اخلاق کریمانه برای جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام محمدحسین تقی‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به نیمه شعبان سالروز ولادت خجسته مهدی موعود (عج) اظهار داشت: مهدویت از مسائل مسلم اعتقادی امت اسلام است.

وی ادامه داد: تمام مسلمانان معتقدند مهدی موعود (عج) از اولاد پیامبر اسلام (ص) است که ظهور می‌کند و جهان را پس از آنکه پر از ظلم و ستم شود، پر از عدل و داد می‌کند.

تقی‌زاده ظهور حضرت مهدی (عج) طبق روایات نبوی و در منابع روایی شیعه و سنی در آخرالزمان را از مسلمان اسلام خواند و تصریح کرد: مسئله مهدویت یک موضوع مسلم قطعی اسلامی است.

امام جمعه رودسر، منتظر واقعی را کسی توصیف کرد که برای زمینه‌سازی ظهور مهدی (عج) تلاش کند و برای اقامه عدل بکوشد.

این مسئول با اشاره به دیدگاه امام خمینی (ره)، ابراز داشت: انقلاب مردم ایران نقطه آغاز انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت (عج) است.

تقی‌زاده در ادامه به مناسبت‌های هفته و روز صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: سرزمین ایران برخوردار از موهبت‌های خداوند بوده و با سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از آن قابل استفاده و صادرات است.

خطیب جمعه رودسر همچنین حضرت علی‌اکبر (ع) را بهترین الگوی ایمان، اخلاص، شجاعت و اخلاق کریمانه برای جوانان عنوان کرد و متذکر شد: آیت‌الله صدوقی چهارمین شهید محراب است که به دست منافقین به شهادت رسید.

وی، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران با 298 سرنشین بر فراز آب‌های خلیج فارس توسط ناو آمریکایی را ددمنشانه خواند و اذعان داشت: آمریکای جنایتکار با این عمل وقیحانه روی جنایتکارانه تاریخ را سفید کرد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول