اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بسطام:

جنگ دشمن در حوزه بی‌هویت‌سازی نسل جوان باقوت ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بسطام گفت: جنگ دشمنان اسلام و انقلاب در حوزه بی‌هویت‌سازی نسل جوان و نوجوان جامعه باقوت ادامه دارد.

جنگ دشمن در حوزه بی‌هویت‌سازی نسل جوان باقوت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، حسین فیضی ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان بسطام با فرمانده سپاه شاهرود اظهار داشت: غرس دو نهال سپاه و بسیج توسط امام راحل باعث استحکام و اقتدار انقلاب اسلامی ایران شد.

وی در این دیدار که در اتاق فرمانده سپاه شاهرود برگزار شد، با تقدیر از برنامه‌های بسیج و سپاه در جامعه و به خصوص مراکز آموزشی گفت: سپاه و بسیج انقلاب را در برابر تهدیدات و تهاجم داخلی و خارجی بیمه کرده است و این موضوع نشان از عزم امام بر حفظ این انقلاب و اتصال به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بسطام با اشاره به جنگ دشمنان در حوزه بی‌هویت‌سازی نسل جوان و نوجوان جامعه افزود: باید تلاش کرد تا با همکاری و هم‌یاری بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان با آموزش و پرورش، بتوانیم برنامه‌های مفید و قابل‌ قبولی را در جهت ایجاد معرفت و بصیرت در کنار ارتقای علمی و فنی دانش‌آموزان و فرهنگیان انجام دهیم.

فیضی ادامه داد: همه ما یک هدف را دنبال می‌کنیم و آن هم رضای خداوند متعال است و امیدواریم در هر راهی که قدم برمی‌داریم، آن حرکت در مسیر خدمت به خلق و رضای خداوند باشد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان شاهرود نیز در ادامه اظهار داشت: بسیج یک حرکت دنیایی نیست و وقتی تفکر بسیج در جامعه مورد توجه قرار می‌گیرد، آن جامعه به سوی معنویت حرکت می‌کند.

وی افزود: بسیجی بودن به عنوان یک حرکت ظاهری نیست و آنچه معرف یک بسیجی است عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب است.

اسکندرپور با اشاره به کلام نورانی امام خامنه‌ای که فرمودند "بسیجی آن کسی است که 20 نفر از افراد جامعه را دور هم جمع کند و اندیشه و تفکر بسیجی را در بین آنها رونق و رواج دهد و تفکر بسیج همان تفکر اسلام ناب محمدی(ص) است"، ادامه داد: بنابراین حرکت و تفکر بسیجی، ساکن و راکد نیست و شامل همه‌ ایام است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه هر بسیجی باید رفتار خود را اصلاح کند تا دیگران را نیز اصلاح کند، خاطرنشان کرد: این موضوع که انسان تزکیه را از خود شروع کند، بسیار مهم است و وقتی انسان تزکیه و تربیت را از خود آغاز کرد، سخن و عملش در دیگران تاثیر خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: امروز تفکر بسیج محصور به جغرافیای سرزمینی ایران نیست، بلکه تفکر بسیج دنیا را فراگرفته و مکتب بسیج در قلب ملت‌ها ریشه دوانده و دنیا در پیچ تاریخی سرنوشت‌سازی قرار دارد.

اسکندرپور گفت: وقتی بشریت به عقلانیت لازم برسد و با ریزش و نابودی طاغوت‌ها فضا آماده ‌شود، ملت‌ها در انتظار منجی خواهند بود و این زمان است که امام زمان(عج) ظهور خواهند کرد و ظهور نزدیک است.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول