اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه روداب نرماشیر:

جوان منشاء استقلال‌طلبی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه روداب نرماشیر ‌گفت‌: جوان منشاء شور، احساسات و عواطف و بیشتر استقلال‌طلب است.

جوان منشاء استقلال‌طلبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر‌، حجت‌الاسلام ‌سید ‌مهدی مصطفویان ظهر امروز در مراسم روز جوان و میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار داشت: جوان منشاء شور، احساسات و عواطف و بیشتر استقلال‌طلب است.

وی تصریح کرد‌: در قرآن مجید در مورد حس استقلال‌جویی به جوانانی اشاره شده که موجب اثرات و برکاتی در جامعه و زمان خودشان‌ و در حقیقت حماسه‌ساز تاریخ بوده‌اند از جمله حضرت یوسف‌، حضرت موسی و اصحاب کهف با خویشتن‌داری و در راستای دوری از پذیرش طاغوت زمان برای جامعه آن روز الگو شدند.

مصطفویان ابراز داشت‌: حضرت علی‌اکبر (ع) در خانواده‌ای شجاع و دلیر پرورش یافت‌ و به سه طایفه آن زمان منسوب بود و این بزرگوار در عاشورا حماسه‌ای ماندگار آفرید و برای جوانان امرو‌زی الگوی کامل و اسوه‌ای ناب است. 

محمد نیکویی بخشدار روداب نیز در این مراسم به بیان مسائل جوانان پرداختند و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری جوانان را به سه رهنمود معظم له یعنی تحصیل، تهذیب نفس و ورزش آگاه کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به بحث هسته‌ای در کشورمان امروز تمام‌ این فناوری به دست جوانان ایرانی محقق شده و چرخه مملکت اسلامی به دست شما جوانان باید به قله‌های رفیع برسد.

بخشدار روداب عنوان کرد: سه توصیه به شما جوانان می‌کنم که سرلوحه زندگی خود قرار دهید، اول دنبال کار خیر باشید، دوم قدر پدر و مادر و معلم خود را بدانید و سوم نماز اول وقت را هرگز فراموش نکنید.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول