اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین ‌زهرا تاکید کرد

ضرورت ترویج اندیشه‌های انقلابی در بین جوانان

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین ‌زهرا گفت: امروز ضرورت دارد تا با ترویج اندیشه‌های انقلابی در بین جوانان زمینه اقتدار کشور در عرصه‌های گوناگون مهیا شود.

ضرورت ترویج اندیشه‌های انقلابی در بین جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، حجت‌الاسلام محمد همایون زرینه صبح امروز با جمعی از جوانان شهرستان بویین زهرا دیدار و با آنان گفت‌وگو کرد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا در این دیدار که در دفتر امام ‌جمعه این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم همواره انسان‌ها و به ویژه مسلمانان را به انجام کار‌های نیک دعوت می‌کند، اظهار کرد: همه انسان‌ها وظیفه دارند که با انجام عبادات و نیایش‌های خالصانه زمینه را برای نزدیکی خود به خداوند متعال فراهم کرده و موجب شکست وسوسه‌ها و نقظه‌های شیاطین شوند.

وی اندیشه و افکار اسلامی را بهترن راه‌نما برای هدایت انسان‌ها عنوان و تصریح کرد: هر کس که خواهان نزدیکی و قرب الهی است، باید با تعمیق بیشتر در اصول و مفاهیم دینی این انگیزه را در وجود خود به‌ وجود آورده و موجب سعادت اخوری برای خود شود.

امام جمعه شهرستان بویین ‌زهرا با قدردانی از حضور جوانان و نوجوانان بویین زهرایی در این مراسم عنوان کرد: دین مبین اسلام به عنوان بهترین مشاور و الگو برای مسلمانان جهان سفارش کرده که همواره باید با توجه هر چه بیشتر به معنویات زمینه را برای حضور پر رنگ‌تر در عرصه‌های بانشاط دینی فراهم کرده و سبب نابودی و همچنین یإس دشمنان شوید.

زرینه توجه بیشتر دولت و نهاد‌های دیگر به مقوله جوانان و برنامه‌سازی هر چه بهتر و مطلوب‌تر برای آنان را یکی از وظایف بسیار مهم و خطیر برشمرد و افزود: اهتمام جدی‌تر به این مسئله می‌تواند سلامت و اقتدار فرهنگی و اجتماعی کشور را تضمین کرده و عرصه‌ای مناسب را برای شکوفایی استعداد‌های جوانان فراهم کند.

وی ضرورت توجه به نخبگان و نخبه پروری در کشور را از جمله برنامه‌های بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: امروز ضرورت تولید علم و حضور در عرصه‌های بین‌المللی علمی و پژوهشی از اهداف مهم کشور محسوب می‌شود.

امام جمعه شهرستان بویین ‌زهرا با بیان اینکه مسئولان باید با ترویج فرهنگ و اندیشه‌های انقلابی و دینی در بین جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب آنان را در برابر طوفان تهاجمات و زیاده‌خواهی‌های غرب و استکبار بیمه کنند، تصریح کرد: اندیشه‌های ایثار و مقاومت بهترین الگو برای جوانان امروز کشور هستند که باید با تلاش بیشتر در روح و بینش جوانان دمیده شده و موجب حفظ اعتقادی آنان در برابر دشمنان شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول