اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته در قزوین صورت گرفت

راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال در بقاع متبرکه بویین‌ زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین‌ زهرا گفت: در سال گذشته 2 کتابخانه دیجیتال در بقاع متبرکه بویین‌ زهرا راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال در بقاع متبرکه بویین‌ زهرا

حجت‌الاسلام رضا کریمی در حاشیه همایش فرهنگ اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با بیان اینکه احیا و گسترش فرهنگ وقف در جامعه از وظایف بسیار مهم و خطیر نهاد‌های فرهنگی و به ویژه متولیان دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم به تمام مسلمانان سفارش کرده که با برادری و انفاق زمینه را برای تعالی جامعه اسلامی فراهم کرده و موجب عزت و آبروی هر چه بیشتر دین مبین اسلام شوید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به ضرورت هم‌فکری و تعامل راه‌گشا برای ارائه برنامه‌های مطلوب فرهنگی به جوانان افزود: لازم است که دغدغه بیشتر مسئولان و تلاش مضاف‌ عرصه‌ و بستری مناسب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح کشور فراهم شده و مقدمات شکست و نابودی دسیسه‌های دشمنان در عرصه فرهنگی مهیا شود.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت نظام اسلامی همواره به عوامل متعددی مانند تلاش، ایمان و اراده قوی بستگی دارد، عنوان کرد: عزم راسخ و ایمان قوی از سوی ملت می‌تواند نقش بسزا و تعیین‌کننده را در توسعه و اقتدار آفرینی نظام اسلامی مهیا کرده و سبب بالندگی دین مبین اسلام شود.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان بویین‌ زهرا حضور جوانان در عرصه‌های معنوی را از برکات ارزنده و بسیار مهم انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: باید گفت که دستاورد‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته قطعا بی‌سابقه و چشمگیر بوده است.

کریمی نقش رسانه‌ها را در ترویج فرهنگ زکات و وقف بسیار مهم و تعیین کننده دانست و خاطرنشان کرد: اگر دستگاه‌های تبلیغاتی در کشور به این مهم توجه ویژه‌تری داشته و به آن اهتمام جدی بورزند قطعا در آینده‌ای نزدیک اقتدار و عزت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خورده و دشمنان و معاندان در اهداف و مقاصد شوم خود شکست می‌خورند.

وی با بیان اینکه در طول سال گذشته فعالیت‌های متعددی در حوزه فرهنگی در اماکن و بقاع متبرکه شهرستان بویین‌ زهرا صورت گرفت است، تصریح کرد: باید سعی شود تا با برنامه طرح مدون زمینه برای تبدیل امامزاده‌ها و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در کشور فراهم شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین‌ زهرا افزود: در سال گذشته 2 کتابخانه دیجیتال در بقاع متبرکه این شهرستان راه‌اندازی شده که بسیار نیز مورد استقبال مردم و به‌ویژه جوانان قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول