اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار قزوین:

مستندسازی پروژه‌های مهر ماندگار قزوین با جدیت دنبال شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار قزوین خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی این استان گفت: مستندسازی پروژه‌های مهر ماندگار استان قزوین با جدیت دنبال شود.

مستندسازی پروژه‌های مهر ماندگار قزوین با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی بعد از ظهر امروز در جلسه پیگیری طرح‌های مهر ماندگار استان قزوین خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی این استان اظهار کرد: مستندسازی پروژه‌ها، تهیه عکس و فیلم باید در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قزوین باشد تا با این کار گزارش دقیقی از پیشرفت کار به استاندار قزوین و علی‌اکبر محرابیان  دستیار ویژه رئیس جمهور و مسئول طرح‌های مهر ماندگار داده شود.

30 پروژه سهم استان قزوین از طرح مهر ماندگار

وی تصریح کرد: سهم استان قزوین از طرح‌های مهر ماندگار کشور 30 طرح است و به دلیل اهمیت بسیار زیاد این طرح‌ها تلاش و پیگیری‌های مستمر مسئولان دستگاه‌های اجرای این استان باید افزایش یابد.

این مسئول ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی جلسات پیگیری پیشرفت‌ طرح‌های مهر ماندگار استان قزوین هر هفته با جدیت و با حضور همه مسئولان دستگاه‌های مرتبط استان قزوین برگزار خواهد شد.

حبیبی یادآور شد: مسئولان گزارش‌ مستمر و هفتگی خود را به دبیرخانه استانداری قزوین تحویل دهند تا با اطلاع‌رسانی مردم نیز از سرعت پیشرفت طرح‌های مهر ماندگار آگاه شوند.

طرح‌های مهر ماندگار از مهمترین طرح‌های کشور است

وی طرح‌های مهر ماندگار را مهمترین پروژه‌های هر استانی معرفی کرد و لزوم وحدت و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی استان قزوین را در راستای اجرایی شدن این طرح‌ها تا پایان سال جاری خواستار شد.

معاون استانداری قزوین بیان کرد: علی‌اکبر محرابیان بازدید دوره‌ای از روند پیشرفت طرح‌های مهر ماندگار استان‌های کشور دارد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قزوین با تلاش و پیشرفت طرح‌های خود می‌توانند برای این استان بودجه و پروژه‌های بیشتر جذب کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیاری از طرح‌ها مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت است که با اجرایی شدن آنها اشتغال‌زایی بسیار زیادی را در استان قزوین به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول