اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

اجرای پروژه‌های مهر ماندگار قزوین سرعت گرفته است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: اجرای پروژه‌های مهر ماندگار استان قزوین با تشکیل ستاد پیگیری پروژه‌های مهر ماندگار این استان سرعت گرفته است.

اجرای پروژه‌های مهر ماندگار قزوین سرعت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی پیشرفت طرح‌های مهر ماندگار که در دفتر استاندار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: طرح‌های مهر ماندگار از میان تعداد زیادی از پروژه‌هایی که در دستور کار دولت قرار داشت انتخاب شده و طبق برنامه‌ریزی این طرح‌ها باید تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: برای پیگیری‌های به موقع و آگاهی از پیشرفت طرح‌های مهر ماندگار استان قزوین، ستادی تشکیل شده که در رأس آن منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار قزوین قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: گزارش‌گیری و گزارش‌دهی از طریق ستاد پیگیری پیشرفت‌های طرح‌های مهر ماندگار استان قزوین صورت می‌گیرد و این گزارش‌ها باید برای علی‌اکبر محرابیان دستیار ارشد رئیس جمهور ارسال شود تا وی در جریان پیشرفت طرح‌های مهر ماندگار استان قزوین قرار گیرد.

عجم خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های گذشته سهم استان قزوین از طرح‌های مهر ماندگار 24 طرح بود که با پیگیری‌های متوالی سهم استان قزوین به 30 طرح افزایش یافته است.

وی تأکید کرد: اگر مسئولان سرعت پیشرفت‌ اجرای پروژه‌ها را با سرعت دنبال کنند می‌توان سهم استان قزوین را از 30 پروژه افزایش داد.

استاندار قزوین تشریح کرد: با برگزاری جلسات منظم هفتگی زمان گزارش‌دهی و گزارش‌گیری باید کاهش پیدا کند و سهم هر دستگاه از طرح‌های مهر ماندگار مشخص گردد.

این مسئول خطاب به مسئولان دستگاه‌های حاضر در جلسه بیان کرد: همه مسئولان شخصا طرح‌های مهر ماندگار را پیگیری کنند و آن را به زیر مجموعه خود محول نکنند.

وی ابراز کرد: گزارش ‌پیشرفت‌های طرح مهر ماندگار استان قزوین باید توسط مسئولان دستگاه‌های این استان صورت گیرد.

عجم در پایان خاطرنشان کرد: هرچه قدر دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در پیگیری و تسریع در پیشروی طرح‌های مهر ماندگار تلاش کنند، بودجه بیشتری جذب و طرح‌ها از 30 طرح افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول