اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قزوین:

برنامه‌های دولت در طرح مهر ماندگار قزوین محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قزوین گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌مند برنامه‌های دولت در طرح مهر ماندگار استان قزوین محقق می‌شود.

برنامه‌های دولت در طرح مهر ماندگار قزوین محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید نادری بعد از ظهر امروز در جلسه پیگیری طرح‌های مهر ماندگار استان قزوین اظهار کرد: هدف از برگزاری جلسه پیگیری طرح‌های مهر ماندگار استان قزوین نظارت بیشتر و دقیق‌تر پروژه‌های مهر ماندگار این استان است.

وی تصریح کرد: استان قزوین در طرح مهر ماندگار به دنبال تحقق برنامه‌های دولت برای اتمام پروژه‌های این طرح عظیم است.

بودجه عمرانی طرح مهر ماندگار به صورت کامل و 100 درصد تخصیص می‌یابد

این مسئول پروژه‌های طرح مهر ماندگار استان قزوین را به پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری دسته‌بندی کرد و افزود: در پروژه‌های عمرانی مهر ماندگار استان قزوین بودجه‌ها به صورت 100 تخصیص می‌یابد.

نادری خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های استان قزوین به صورت کامل برآوردهای بودجه‌ای پروژه‌های مهر ماندگار را انجام داده تا در صورت نیاز به تخصیص بودجه اینکار سریعاً انجام شود.

وی بیان کرد: علی‌اکبر محرابیان دستیار ویژه رئیس‌جمهور و مسئول طرح‌های مهر ماندگار کشور در صورت پیشرفت خوب پروژه‌های طرح مهر ماندگار هر استان، تعداد آن پروژه‌ها را افزایش می‌دهد که این مهم نیاز به همت زیاد مسئولان استان قزوین دارد.

پروژه‌های طرح مهر ماندگار به خاطر کمبود بودجه دچار وقفه نشوند

معاون برنامه‌ریزی استاندار قزوین عنوان کرد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری طرح مهر ماندگار استان قزوین که توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود نباید به خاطر کمبود بودجه دچار وقفه شوند و در صورت بروز چنین مشکلی باید آن را حل کنیم.

این مسئول تأکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید به صورت کامل و منسجم‌ پیشرفت طرح‌های مهر ماندگار استان قزوین را به استانداری این استان گزارش دهند تا مسئولان استانداری در جریان پیشرفت‌ طرح‌ها قرار گیرند.

وی تشریح کرد: جلسات پیگیری پیشرفت‌های پروژه‌های مهر ماندگار استان قزوین باید با فاصله کمتری برگزار شده تا در صورت بروز مشکلی آن را سریعا حل و فصل کنیم تا سرعت کار افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول