اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رشت در مجلس:

لایحه 11 ساله ایثارگران در مجلس پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از پیگیری لایحه مربوط به ایثارگران که پس از 11 سال در مجلس بی‌پاسخ مانده بود خبر داد.

لایحه 11 ساله ایثارگران در مجلس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی جعفرزاده در جشن ایثار در سالن اجتماعات الزهرا (س) این شهر با اشاره به اینکه در شرایطی که در فضای تحریم قرار داریم اوضاع کشور سخت‌تر از زمان جنگ نخواهد شد، اظهار کرد: فضای تحریم را مانند هشت سال دفاع مقدس می‌توان مدیریت کرد.

این مسئول با بیان اینکه لطف و عنایات امام زمان (عج) شامل حال کشور است، عنوان کرد: اگر تمام دشمنان نظام با هم جمع شوند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند مشروط بر اینکه در ساختار مدیریتی کشور بازسازی صورت گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به دلیل تعهدی که با شهدا داریم باید مبارزه کنیم، خاطرنشان کرد: بخش‌هایی که در مدیریت ضعف داریم باید تقویت شود.

وی، درباره لایحه 11 ساله مربوط به ایثارگران که در مجلس بدون پاسخ مانده است، اشاره کرد و گفت: تنها مشکل این لایحه مربوط به دو تبصره 13 و 24 است که طبق صحبت‌های صورت گرفته قرار بر این شده لایحه اجرا شود و درباره این دو تبصره بحث و گفت‌و‌گو صورت گیرد.

جعفرزاده ادامه داد: قول می‌دهم تا پایان سال 91 مشکلات این لایحه برطرف شود.

این مسئول از حضور حدود 130 ایثارگر در مجلس خبر داد و یادآور شد: فراکسیون ایثارگران در مجلس تشکیل شده و هفت نفر هیئت رئیسه در آن حضور دارند.

عضو کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: در بخش‌های عمرانی برنامه‌های خوبی در استان داریم مشروط بر اینکه مدیران تحرکات خوبی از خود نشان دهند.

وی با تصریح بر اینکه ستاد تدبیر توسط وزارت نفت درباره تحریم‌های نفتی تشکیل شده، خاطرنشان کرد: شخص وزیر نفت در مقابله با تحریم‌های نفتی غرب علیه ایران با برنامه‌ریزی‌های مختلف آماده مقابله است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول