اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توزیع برق استان سمنان خبر داد

احداث 38 ایستگاه توزیع برق در استان سمنان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان از احداث 38 ایستگاه توزیع برق در استان سمنان در سال‌جاری خبر داد.

احداث 38 ایستگاه توزیع برق در استان سمنان

سیدمحمد حسینی‏‌نژاد امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 38 دستگاه پست هوایی توزیع برق در استان سمنان بهره‏‌برداری شده است.

وی تصریح کرد: این پست‏‌ها با صرف اعتباری به مبلغ 6 میلیارد و 460 میلیون ریال در استان سمنان نصب و بهره‏‌برداری شده است.

معاون برنامه‏‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت :احداث 14 هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف زمینی و هوایی از دیگر اقدامات انجام شده در راستای خدمات‏‌دهی به مشترکان است.

حسینی‏‌نژاد به اجرای طرح اصلاح 13 کیلومتر شبکه برق در استان سمنان اشاره کرد و افزود: 26 دستگاه پست هوایی توزیع برق هم در این استان بهینه‏‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه 556 چراغ جدید در سامانه روشنایی معابر برقرار شده است، اظهار داشت: طرح اصلاح و بهینه‏‌سازی یک‌هزار و 142 چراغ معابر از دیگر فعالیت‏‌های شرکت توزیع برق استان سمنان از آغاز سال جدید تا به حال به شمار می‏‌رود.

معاون برنامه‏‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان همچنین با عنوان اینکه حدود 7 هزار مشترک جدید از ابتدای امسال تا به حال جذب این شرکت شده‏‌اند، یادآور شد: مجموع سرمایه‏‌گذاری اقدامات مورد اشاره تا زمان حاضر 12 میلیارد و 100 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول