اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرای مسابقات هیئت فوتبال آبادان:

مسابقات لیگ فوتبال رده نونهالان آبادان قرعه‌کشی شد

خبرگزاری فارس: مسئول اجرای مسابقات هیئت فوتبال آبادان گفت: مسابقات لیگ فوتبال رده نونهالان آبادان قرعه‌کشی شد.

مسابقات لیگ فوتبال رده نونهالان آبادان قرعه‌کشی شد

برزو ارژنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مسابقات لیگ فوتبال رده نونهالان آبادان قرعه‌کشی شد که طبق آن 14 تیم در سه گروه، مسابقات رده نونهالان را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه آبادان از استعدادهای ورزشی درخشانی برخوردار است، افزود: در گروه یک این رقابت‌ها تیم‌های فرهنگ، اتحاد رمیله، آزاد، پنج مهر و شهید جهان‌نژادیان حضور دارند.

مسئول اجرای مسابقات هیئت فوتبال آبادان تصریح کرد: در گروه دو نیز تیم‌های وحدت، نوین، ساحل، پیروزی، ایران جوان و پرسپولیس رقابت‌ها را از سر می‌گیرند و برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: در گروه سه نیز تیم‌های نفت، هما، شاهین و نخل رقابت‌ها را از سر گرفته و در مسابقاتی که از صبح دوشنبه برابر با 26 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود، به رقابت می‌پردازند.

ارژنگی همچنین عنوان کرد: فوتبال آبادان سوابق درخشانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است که امیدواریم با حمایت مسئولان مرتبط بیش از پیش حمایت و مورد توجه قرار گیرد.

وی خطاب به مسئولان و خانواده‌ها اظهار کرد: باید جوانان را به سوی برنامه و رشته‌های مختلف ورزشی سوق دهیم و از گرایش آنها به تفریحات ناسالم و بدون هدف جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول