اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

16 هزار معلول در استان زنجان زندگی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: 16 هزار معلول در استان زنجان زندگی می‌کنند.

16 هزار معلول در استان زنجان زندگی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباسعلی خلدی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: بهزیستی یک سازمان فعال بوده و در این سازمان اقدامات بسیاری صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در بهزیستی استان زنجان در دو سال گذشته اضافه کرد: بحث دانشگاه علمی کاربردی و همچنین بحث کلنگ‌زنی شهرک توانبخشی در استان از جمله اقداماتی است که توسط بهزیستی استان زنجان انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با مثبت ارزیابی کردن راه‌اندازی شهرک توانبخشی در استان زنجان اضافه کرد: راه‌اندازی این شهرک برای نخستین بار در سطح کشور اتفاق می‌افتد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش فعالیت‌های عمرانی و همچنین افزایش اعتبارات جاری این سازمان اضافه کرد: در زمینه ساماندهی نیروی انسانی نیز اقدامات لازم درباره تعدادی از کارکنان این اداره کل صورت گرفته است.

خلدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از فعالیت‌های سازمان بهزیستی افزود: بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بحث ساماندهی و رسیدگی به امور 16 هزار معلول در استان زنجان تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های بهزیستی است.

وی همچنین با اشاره به حمایت بهزیستی از 30 هزار نفر در بخش حمایتی و توانبخشی افزود: بهزیستی به تنهایی قادر به انجام چنین فعالیت‌هایی نیست و به همین دلیل در این زمینه از حمایت خیران و همکاری مردم استان زنجان نیز بهره‌مند می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه افراد زیر پوشش بهزیستی از قشرهای مختلف جامعه بوده و داری تحصیلات متفاوتی هستند، اضافه کرد: در بین افراد زیر پوشش بهزیستی پزشک، شخص داری مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی نیز وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر 800 ورزشکار معلول در استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: 31 نفر از این گروه از مدال‌آوران استان در زمینه ورزش هستند.

خلدی با اشاره به پرداخت وام بلاعوض60 میلیون ریالی به معلولان ورزشکار مدال آور استان اضافه کرد: این کمک در راستای حمایت بیشتر از این گروه صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات بهزیستی استان زنجان در سال گذشته افزود: سال گذشته به 30 هزار نفر از افراد زیرپوشش این اداره کل سبد غذایی اعطا شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول