اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خبر داد

کشف بیش از 100 تن مواد مخدر از ابتدای سال

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: میزان کشفیات مواد مخدر کشور از ابتدای سال تا‌کنون بیش از 100 تن بوده است.

کشف بیش از 100 تن مواد مخدر از ابتدای سال

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار احمدرضا رادان در سفر یکروزه خود به خراسان جنوبی در نشست خبری اظهار کرد: میزان کشفیات مواد مخدر کشور از ابتدای سال تا‌کنون بیش از 100 تن بوده است.

وی ادامه داد: این میزان کشفیات در سال جاری بیانگر رشد 13 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه از ابتدای سال تا‌کنون 7 تن انواع مخدر در خراسان جنوبی کشف شده است، تصریح کرد: 7 درصد کشفیات مواد مخدر کشور متعلق به خراسان‌ جنوبی است.

رادان میزان ضرر و زیان مواد مخدر صنعتی را بیشتر از مواد مخدر سنتی عنوان کرد و افزود: بیشتر کشفیات مواد مخدر در استان‌های شرقی کشور را مواد مخدر سنتی تشکیل می‌دهند.

وی درباره امنیت اخلاقی اظهار کرد: بخش امنیت اخلاقی بخشی جدانشدنی از مأموریت‌های ناجا است و در این زمینه همانند گذشته نیاز به حمایت مردم داریم تا روز به روز شاهد سیمای یک جامعه خوب باشیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در طرح حجاب و عفاف برخوردهای نرم و اخذ تعهدات از افراد بدحجاب در دستور کار قرار دارد، گفت: سعی داریم تا در ارتباط با بحث بدحجابی پای افراد به دستگاه قضایی باز نشود.

رادان تصریح کرد: امروزه آمار افراد بدحجاب و بدپوشش در جامعه نسبت به افراد باحجاب بسیار اندک بوده و قابل قیاس با هم نیستند.

با وجود دعوت معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی مبنی بر پوشش خبر مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناجای استان و با توجه به استقبال گسترده خبرنگاران از این مراسم خبرنگاران اجازه ورود به جلسه تودیع و معارفه را پیدا نکردند.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول