اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

تکریم ارباب رجوع در ادارات فراموش نشود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه ارباب رجوع باید در ادارات دولتی تکریم شود خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی در زمینه خدمت‌رسانی به جامعه هدف موفق بوده است.

تکریم ارباب رجوع در ادارات فراموش نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری امروز در همایشی که به مناسبت آغاز هفته تامین اجتماعی در قم برگزار شد، با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در مسیر گسترش، توسعه عدالت اجتماعی و رفاه عمومی جامعه موفق بوده است اظهار کرد: در دین اسلام و در آیات و روایات به ضرورت توجه به تامین اجتماعی و رفاه جامعه تاکید شده است.

وی تصریح کرد: قوانین اسلام و مجلس شورای اسلامی زمینه‌های حمایت از عدالت اجتماعی، رفاه، آسایش و امنیت عمومی را فراهم کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه از وظایف خاص پیامبران و ائمه معصومین(ع) توجه به مفاهیم ارزشمند بوده است اضافه کرد: در عملکرد انبیای الهی نمی‌توان بی‌حرمتی و مخالفت با تامین رفاه و اجتماعی مردم پیدا کرد.

عرب‌انصاری با اشاره به اینکه در تمام جوامع دنیا سیاست‌گذاران حوزه اجتماعی در مورد رفاه مردم وحدت نظر دارند خاطر نشان کرد: در کشور ما هم دولت و مجلس در این زمینه وحدت خوبی دارند و هماهنگ گام برمی‌دارند.

وی با تاکید بر اینکه دولت و دستگاه‌های اجرایی در رابطه با تامین اجتماعی و رفاه عمومی به صورت مستقیم ایفای نقش می‌کنند اظهار کرد: عدالت و تامین اجتماعی از حقوقی بود که نظام جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب آن را به رسمیت شناخت.                                                                                                    

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه نظام بستر قانونی برای حمایت کامل از حقوق عمومی مردم و ایجاد رفاه و آسایش به‌وجود آورده است تصریح کرد: توجه به حقوق مردم برای نظام جمهوری اسلامی اصل و وظیفه‌ای مهم است.

عرب‌انصاری با تاکید بر اینکه حمایت از تامین اجتماعی و رفاه مردم در دولت‌های نهم و دهم افزایش خوبی داشته است اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی از پر جمعیت‌ترین خانواده‌های کشور است.

وی با اشاره به اینکه ارباب رجوع باید در ادارات دولتی تکریم شود خاطر نشان کرد: بخش درمان سازمان تامین اجتماعی وظیفه خطیر بر عهده داشته و خدمتی مقدس ایفا می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی استان عملکرد رضایت‌بخشی داشته است تصریح کرد: در راستای خدمت‌گزاری در بخش بهداشت و درمان به زودی شاهد بهره‌برداری بیمارستان تامین اجتماعی خواهیم بود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول