اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس‌جمهور:

سرعت اجرای طرح‌های مهر ماندگار 2 برابر گذشته است

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس‌جمهور گفت: متوسط سرعت طرح‌های مهر ماندگار در سه ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده است.

سرعت اجرای طرح‌های مهر ماندگار 2 برابر گذشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی، علی‌اکبر محرابیان هدف از این سفر را ملاقات با مسئولان و بررسی طرح‌های نیمه‌تمام به ویژه طرح‌های مهر ماندگار استان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: این طرح‌ها در خراسان جنوبی و شرق کشور از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که در قالب طرح‌های مهر ماندگار تعریف شده است.

دستیار ویژه رئیس جمهور افزود: در این سفر از روند پیشرفت، سرعت و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این طرح‌ها بازدید و تصمیم‌گیری می‌شود.

محرابیان به برگزاری جلسه‌ای در استانداری خراسان جنوبی با حضور مسئولان اشاره کرد و گفت: این جلسه با محوریت بررسی پروژه‌های طرح مهر ماندگار برگزار می‌شود.

وی سرعت اجرای طرح‌های مهر ماندگار در کشور را مناسب ارزیابی کرد و افزود: متوسط سرعت این طرح‌ها در سه ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده است.

دستیار ویژه رئیس جمهور همچنین از پل روگذر شمال شهر بیرجند معروف به پل مسافر که نقطه ارتباطی شمال شهر بیرجند به مهرشهر است، بازدید کرد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول