اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار همدان:

برخی از محدودیت‌های ترافیکی نیازمند هماهنگی بدون تشکیلاتی است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهردار همدان گفت: احداث برخی از پروژه‌ها نیازمند اعمال محدودیت‌هایی در ترافیک شهری است که برای تسریع در کارها باید با هماهنگی بدون تشکیلاتی صورت گیرد.

برخی از محدودیت‌های ترافیکی نیازمند هماهنگی بدون تشکیلاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، موسی رسولی ظهر امروز در کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر همدان اظهار داشت: هر پروژه‌ عمرانی در سطح شهر همدان نیازمند تعدادی محدودیت‌ها در ترافیک شهری است که باید ایجاد شود چرا که عمده کارها در سطح معابر شهری است و این نیازمند هماهنگی بدون تشکیلاتی است.

وی با اشاره به تقاطع غیر همسطح فرهنگیان تصریح کرد: پیمانکار تقاطع فرهنگیان درخواست انسداد کامل لوپ شمال غربی این تقاطع را دارد تا بتوانند به راحتی آخرین فاز اجرایی را انجام دهند.

معاون عمرانی شهردار همدان با اشاره به احداث تقاطع غیر همسطح بلوار آیت‌الله نجفی اذعان داشت: شهرداری همدان سعی دارد این تقاطع با کمترین مشکلی انجام شود و محدودیت‌های ترافیکی مشکلی برای همشهریان یا مسافران ایجاد نکند.

رسولی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با آغاز احداث این تقاطع از راستگردی که در این بلوار بازگشایی شده است، تا یک ماه استفاده کنند و پس از آن مسیر باز می‌شود.

وی یادآور شد: در هنگام ساخت پل، با همکاری شهرداری، پیمانکار و راهنمایی و رانندگی تنها محدودیت‌ تردد ایجاد می‌شود و انسدادی ایجاد نمی‌شود.

معاون عمرانی شهردار همدان اضافه کرد: در دو چهارراه شریعتی و تختی نیز که عملیات احداث روگذر آغاز می‌شود مدیریت کنترل ترافیکی برای خودروها مد نظر قرار می‌گیرد تا مشکلی برای تردد خودروها ایجاد نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به اعلام کمبود نیرو در بخش راهور، ابراز داشت: با توجه به اینکه جوانان تحصیل‌کرده زیادی از بیکاری رنج می‌برند، می‌توانند با استخدام در مراکز فاقد نیرو با حقوق حداقلی مفید واقع شوند.

سید احمد حسنی‌حلم با بیان اینکه نمی‌دانم سیاست دولت چیست، افزود: این کمبود نیرو و عدم بکارگیری جوانان در این نهادها به سیاست دولت برمی‌گردد.

وی کنترل هدایتی را در مباحث ترافیکی بسیار مؤثر دانست و گفت: برخی از نیروهای راهور در چهارراه‌ها با رویی خوش شهروندان را به بستن کمربند و یا سایر موارد راهنمایی می‌کنند که از اعمال جریمه اثرگذارتر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان نیز با اشاره به عدم رفع ترافیک در چهارراه پژوهش پس از احداث زیرگذر، بیان داشت: چهارراه پژوهش قبل از احداث زیرگذر در روزهای عادی نیز مشکل ترافیکی داشت اما اکنون در روزهای عادی وضعیت مطلوبی حاکم است.

محمد تبریزی افزود: در ایام تعطیل این تقاطع با مشکل ترافیکی مواجه است که برای رفع آن چند طرح برای آن پیش‌بینی شده است و یا اینکه باید طرح‌های موقتی برای این مکان پرتردد اجرا کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: موضوع ترافیک شهر همدان هم‌اکنون آزاردهنده است که با همکاری و وفاق همه دستگاه‌های مرتبط این مشکل نیز قابل حل است.

محسن صادقیان افزود: مدیریت شهری برای بهره‌برداری و رفع عقب‌ماندگی‌ها باید به دنبال توسعه شهر باشد که این نیز نیازمند داشتن همکاری در همه امور با سایر دستگاه‌هاست.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول