اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مقیمی خبر داد

سد گلورد در مازندران به پروژه‌های مهر ماندگار پیوست

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه از پیوستن سد گلورد نکا به پروژه‌های مهر ماندگار خبر داد.

سد گلورد در مازندران به پروژه‌های مهر ماندگار پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، احمد علی مقیمی بعد از ظهر امروز در چهارمین همایش شهرداران استان مازندران که به میزبانی شهرداری بهشهر در منطقه گردشگری عباس آباد برگزار شد، با بیان اینکه باید بازتعریفی از شهرداری داشته باشیم، گفت: یکی از وظایف و کارکردهای مهم شهرداری‌ها بالا بردن ظرفیت مشارکت عمومی است.

وی افزود: از طرفی شهرداری‌ها نباید تمام هم و غم خود را در امور خدماتی و عمرانی بگذارند، ایجاد آرامش و آسایش شهروندان هم از وظایف شهرداران است به‌ طور مثال وقتی فردی وارد شهرداری می‌شود، احساس نکند که ابتدا باید پول بدهد بعد حرف بزند، این نگاه تبعات بسیار بدی دارد.

مقیمی با بیان اینکه شهرداری‌ها باید بیش از گذشته به اهمیت کار خود واقف باشند، بیان کرد: تا یک شهرداری قدرتمند نداشته باشیم، نمی‌توانیم تاثیرات اجتماعی خوبی روی شهروندان بگذاریم.

وی بخش پایانی سخنان خود را به بیان آخرین وضعیت سد گلورد نکا اختصاص داد و گفت: امروز بازدیدی از سد گلورد داشتیم. تعجیل در این پروژه را دولت ایجاد کرد. تاکنون 30 میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفت و 60 میلیارد تومان باقی مانده است، امسال 30 میلیارد تومان دیگر به آن اختصاص یافت و روی هم به 120 میلیارد تومان رسید.

عضو خانه ملت تصریح کرد: برای تسریع در ساخت سد گلورد، این پروژه در فهرست خدمات عمرانی مهر ماندگار قرار گرفت و تا پایان دولت دهم باید تکمیل و افتتاح شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول