اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری خبر داد

31 طرح از چهارمحال و بختیاری در فهرست مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: دبیر شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری گفت: 31 طرح از این استان در فهرست طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته است.

31 طرح از چهارمحال و بختیاری در فهرست مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کیومرث مرادی در نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی طرح‌های مهر ماندگار با تمجید از ابتکار دولت در تهیه فهرست طرح‌های مهر ماندگار و تلاش برای به بهره‌برداری رساندن این طرح‌ها تا پایان دولت دهم، اظهار داشت: در چهارمحال و بختیاری 31 طرح با یک‌هزار و 164 پیوست به صورت ملی در فهرست طرح‌های مهر ماندگار قرار دارند.

وی تصریح کرد: آب‌رسانی، آبیاری‎های جدید و زهکشی، بیمارستان، حمل و نقل جاده‎ای و ریلی، فرهنگی، آموزشی، گردشگری، صنعت، معدن و اماکن ورزشی از جمله عناوین طرح‌های مهر ماندگار این استان به شمار می‎رود.

مرادی تأکید کرد: علاوه بر این تعداد طرح ملی، 90 طرح مهر ماندگار هم به صورت استانی در چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

رئیس گروه منطقه شش روابط عمومی‌های استانداری‌های کشور افزود: هم‌اکنون چهارمحال و بختیاری به همراه 14 استان دیگر کشور بین 30 تا 40 طرح در فهرست طرح‌های مهر ماندگار دارند.

این مسئول ادامه داد: اجرای طرح‌های بزرگ، اقدامات مهم و زیربنایی در کشور و سرعت بی‌نظیر در پیشرفت و سازندگی بدون توجه به تحریم‎ها موج کارآمدی دولت در این مقطع به شمار می‌رود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کارکردن موفقیت‌آمیز در این شرایط بیانگر پیروزی واقعی ملت ایران است.

وی یادآور شد: دولت عدالت‌محور با حجم بالایی از طرح‌ها و پروژه‎ها، اقدامات بی‎سابقه‎ای در حوزه‎‌های مختلف به ویژه عمران و آبادانی از خود به یادگار گذاشت.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری دولت عدالت‌محور را یکی از فعال‎ترین دولت‎های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام و عنوان کرد: دکتر احمدی‎نژاد مصمم است تا با توان و تلاش خستگی‎ناپذیر، تمامی پروژه‎های آغاز شده در دولت عدالت‌محور را تا پایان دولت دهم به بهره‎برداری برساند.

مرادی همکاری مردم و مسئولان را در این زمینه مؤثر دانست و افزود: روابط عمومی دستگاه‎های اجرایی نیز باید پیشرفت طرح‎های مهر ماندگار را هر لحظه به مردم گزارش بدهند.

وی تأکید کرد: استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی برای معرفی طرح‎های مهر ماندگار از اولویت‎های اصلی روابط عمومی دستگاه‎های اجرایی محسوب می‌شود.

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: ابتکار عمل و خلاقیت در نحوه اطلاع‌رسانی مربوط به این طرح‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول