اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وزن‌کشی در اوزان ده‌گانه

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان مازندران آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان مازندران که به میزبانی آمل برگزار می‌شود با وزن‌کشی کشتی‌گیران در اوزان ده‌گانه گام نخست خود را با موفقیت برداشت.

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان مازندران آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان مازندران که به میزبانی آمل برگزار می‌شود ‌با وزن‌کشی کشتی‌گیران در اوزان 10 گانه گام نخست خود را با موفقیت برداشت.

رئیس هیئت کشتی آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: وزن‌کشی این دوره از رقابت‌ها در خانه کشتی این شهرستان انجام شد و کشتی‌گیران در گام بعدی باید مقابل حریفان خود بر روی تشک قرار گیرند.

قدرت‌الله نهاوندیان افزود: 18 تیم از شهرهای مازندران برای این دوره از رقابت‌ها اعلام حضور کردند که شهرستان آمل به خاطر استفاده از شرایط میزبانی در این رقابت‌ها از دو تیم به عنوان نماینده سود می‌برد.

وی تصریح کرد: 130 کشتی‌گیر فرنگی‌کار مازندران برای حضور در این رقابت‌ها به روی وزنه رفتند که با حداقل دو کیلوگرم ارفاق وزن نهایی آنها به ثبت رسید.

نهاوندیان با اعلام اینکه برترین‌های این رشته در قالب تیم منتخب مازندران راهی مسابقات کشوری می‌شوند، اذعان داشت: نبرد کشتی‌گیران از صبح فردا پنج‌شنبه آغاز خواهد شد و تا عصر ادامه می‌یابد.

وی یادآور شد: امیدواریم نمایندگان شهرستان آمل نیز با درخشش خود در این رقابت‌ها بتوانند همانند گذشته در مازندران حرف‌های زیادی در کشتی فرنگی برای گفتن داشته باشند.

رییس هیئت کشتی آمل با اعلام میزبانی و برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان مازندران هفته گذشته در این شهرستان، از کسب امتیاز میزبانی آمل برای مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشتی فرنگی مازندران خبر داد که در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی آمل عنوان کرد: برای میزبانی در مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان مازندران نیز در حال رایزنی با مسئولان هیئت کشتی استان هستیم تا میزبانی این دوره از رقابت‌ها نیز به آمل سپرده شده و این کشتی‌ها در سالن پیامبر اعظم برگزار شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول