اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان کودکان سرطانی:

ساخت بیمارستان کودکان سرطانی پس از ماه رمضان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان کودکان سرطانی با اشاره به اینکه کار فیزیکی این بیمارستان پس از ماه رمضان آغاز می‌شود، گفت:‌ منتظر آماده شدن نقشه‌های بیمارستان هستیم.

ساخت بیمارستان کودکان سرطانی پس از ماه رمضان آغاز می‌شود

مجتبی کواکبیان در حاشیه برگزاری برنامه موسیقی توسط گروه هزاردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت:‌ گروه موسیقی هزار دستان با همکاری مجمع خیران ماهک، نسبت به برگزاری برنامه موسیقی به مدت سه شب به نفع بیمارستان در دست احداث کودکان مبتلا به سرطان ماهک، اقدام کرد که این برنامه با استقبال مردم مواجه شد.

نائب رئیس مجمع خیران ماهک با اشاره به اینکه مردم از کمک کردن به دیگران به ویژه کودکان، دریغ نمی‌کنند، تصریح کرد:‌ هر فردی با هر توان و شرایطی می‌تواند به این مجموعه کمک کند.

کواکبیان با بیان اینکه کمک‌ها صرفا از دیدگاه مادی نیست، یادآور شد:‌ کمک‌های فکری و فرهنگی مردم را هم در این راستا، پذیرا هستیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بیماران بیمارستان محک تهران از مازندران مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد:‌ با احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، راه را هموار کرده و کودکان مبتلا به سرطان در استان، درمان می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه این مرکز به عنوان دومین مرکز فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان در سطح کشور، احداث می‌شود، متذکر شد:‌ استان‌های شمالی از امکانات این بیمارستان، بهره‌مند می‌شوند.

نائب رئیس مجمع خیران ماهک با اشاره به اینکه کار فیزیکی این بیمارستان پس از ماه رمضان، آغاز می‌شود، اذعان داشت:‌ منتظر آماده شدن نقشه‌های بیمارستان هستیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول