اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آبادان:

ملت ایران هرگز در مقابل تحریم‌های دشمنان زانو نخواهد زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آبادان گفت: ملت ما تحمل گرانی را دارند و در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان زانو نمی‌زنند.

ملت ایران هرگز در مقابل تحریم‌های دشمنان زانو نخواهد زد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت الاسلام فیض‌الله رجبی در نماز جمعه این شهر در محل مصلای ثامن الائمه آبادان اظهار داشت: باید در برابر تحریم‌های غرب مقاومت کنیم و مقاومت صنعتی و مقاومت اقتصادی در کشور داشته باشیم.

رجبی در ادامه افزود: مسئولان باید سخنان مقام معظم رهبری در سال‌های 88 و 87 را که فرموده باید راه‌های نفوذی دشمن را ببندیم سرلوحه کارهای خود قرار بدهند.

این مسئول تصریح کرد: باید کشورمان در جنگ اقتصادی بر جنگ تسلیحاتی دشمنان فایق آید.

امام جمعه موقت آبادان گفت: ملت ما تحمل گرانی را دارند و در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان زانو نمی‌زند.

وی با اشاره به سوء استفاده احتمالی برخی فرصت‌طلب برای گران کردن کالاها در بازار افزود: برخی‌ها از وضعیت سوء استفاده می‌کنند و به منافع اقتصادی دست پیدا می‌کنند که دود آن به چشم مردم می‌رود.

رجبی گفت: دولتمردان باید با اقتصاد، تکنولوژی، امکانات و ثروت‌های ملی و انسانی موجود و با طراحی و برنامه‌ریزی، اوضاع کنونی کشور را در برابر دشمن کنترل کنند و راه‌های نفوذی دشمن بسته شود.

این مسئول اقتصاد آمریکا و اروپا را اقتصادی سست دانست و گفت: در کشورهای آمریکا و اروپا ده‌ها کارخانه تعطیل و دهها بانک ورشکسته شدند.

امام جمعه موقت آبادان در ادامه به تحولات اخیر در سیاست های مصر و سفر وزیر امورخاجه آمریکا به مصر اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا می‌خواهد قرارداد کمپ دیوید را برای رژیم صهیونیستی در مصر حفظ کند.

وی گفت: محمد مرسی ملاقاتی با وزیر امور خارجه آمریکا و سفری به عربستان سعودی داشته و کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا در این دیدار از مرسی خواسته تا منافع رژیم صهیونیستی را در مصر و سایر کشورها حفظ شود.

رجبی خاطرنشان کرد: مردم مصر باید مواظب باشند انقلابشان به بیراه کشیده نشود.

امام جمعه موقت آبادان افزود: مردم مصر به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) علاقه دارند و علاقه کار ساز نیست بلکه عمل کردن، شرط کارسازی و نجات امت‌های اسلامی است.

خطیب جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌ها به سالروز اقامه نخستین نماز دشمن شکن و عبادی سیاسی جمعه کشور توسط آیت‌الله سید محمود طالقانی اشاره کرد و افزود: نماز جمعه از این جهت عبادی و سیاسی است عبادت خداوند باری تعالی در آن است و آگاهی بخشی به مردم در آن است.

وی در پایان با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان اذعان داشت: همه آحاد جامعه بایستی برای استفاده از طرفیت و برکات این ماه اهتمام کنند.

انتهای پیام/ن10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول