اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جم:

مبلغان نسبت به افزایش محتوای برنامه‌های مذهبی اهتمام ورزند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جم گفت: مبلغان باید نسبت به افزایش محتوای برنامه‌های مذهبی اهتمام ورزند تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

مبلغان نسبت به افزایش محتوای برنامه‌های مذهبی اهتمام ورزند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات شامگاه جمعه در همایش طلایه‌داران تبلیغ در شهرستان جم اظهار داشت: گسترش فرهنگ و معارف اسلامی امری بسیار مهم در جامعه کنونی است و همه موظف هستند در این عرصه تلاش کنند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و گسترش معنویت و اخلاق اسلامی است و در شهرستان جم برنامه‌ریزی مناسبی در این راستا صورت گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خاطر نشان کرد: اعزام مبلغ، میزبانی از روحانیون، برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان و بهداشت مساجد از مسایل مهمی است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

سادات هدف از برگزاری این همایش را ایجاد انسجام بین مبلغین در راستای بیان معارف الهی و آشنایی آنان با مسائل روز و جهان اسلام دانست و بیان داشت: مبلغان باید در ارشاد مردم دقت لازم را داشته باشند و از بیان مسایل غیر ضروری پرهیز کنند.

این مسئول اضافه کرد: مبلغان باید نسبت به افزایش محتوای برنامه‌های مذهبی اهتمام ورزند و باید کاری کنند که جوانان جذب برنامه‌ها شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جم بیان کرد: مردم شهرستان جم دارای اعتقادات اسلامی و قرآنی هستند و به معنویات توجه بسیار زیادی دارند و از روحانیون و مبلغان می‌خواهیم در معرفی اسلام اصیل اهتمام بیشتری داشته باشند.

در این همایش هر کدام از روحانیون به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون برنامه‌های ماه رمضان پرداختند و حضور فعال مبلغین و مبلغات در برنامه‌های ماه مبارک رمضان را موجب رونق‌بخشی به حضور مردم و افزایش روحیه معنوی بین روزه‌داران دانستند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول