اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی:

900 مبلغ به مناطق مختلف خراسان‌شمالی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: 900 روحانی در ماه مبارک رمضان برای انجام امور مذهبی و دینی به مساجد سراسر استان اعزام می‌شوند.

900 مبلغ به مناطق مختلف خراسان‌شمالی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، حجت‎الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا با اشاره به برگزاری همایش علما و مبلغان استان افزود: این همایش قبل از اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و در آن اهداف تبلیغ برای مبلغان تبیین می‌شود.

وی افزود: تبیین منویات مقام معظم رهبری در راستای نام‎گذاری سال، جامعیت ولایت فقیه در جامعه، تبیین مسائل خرافی و عرفان‎های نوظهور و توصیه به انجام واجبات از جمله محورهای این همایش خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی تصریح کرد: جذب جوانان در جهت حضور گسترده در برنامه‌های فرهنگی، تقویت وحدت ملی، ترویج سبک زندگی اسلامی و بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی غربی از دیگر عناوینی است که مبلغان با حضور در این همایش بر آن‎ها تسلط یافته و در ماه مبارک رمضان برای روزه‌داران در مساجد این مسائل را تبیین و تشریح خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در کنار این برنامه‎های تبلیغی، جلسات روخوانی، روان‌خوانی و تفسیر قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد برگزار شده و در تقویت اندیشه‎های توحیدی ـ الهی روزه‌داران تلاش مستمری صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا گفت: همایش علماء و مبلغان استان، در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد و در آن علماء و مبلغان بومی و غیربومی حضور داشته و حجت‌الاسلام رضازاده مسئول واحد اهل سنت حوزه‌های علمیه خراسان و همچنین استاندار خراسان‌شمالی سخنرانی خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان بیش از 900 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی اظهار کرد: از این تعداد 500 مبلغ و مبلغه از دفتر تبلیغات قم و مشهد اعزام خواهند شد و مابقی مبلغان را علما و روحانیون مستقر و طرح هجرت استان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه تمامی اعزام مبلغین به صورت متمرکز از اداره کل تبلیغات اسلامی اعزام می‌شوند، خواستار همکاری و تعامل بیشتر نهادها و فعالان فرهنگی در این موضوع شد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول