اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی وزارت بهداشت:

قم قطب پشتیبان فرهنگی وزارت بهداشت می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم قطب پشتیبان فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می‌شود.

قم قطب پشتیبان فرهنگی وزارت بهداشت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدحسین آیتی در بازدید از دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ظرفیت‌های موجود فرهنگی در استان قم به دلیل حضور مراجع تقلید و حوزه علمیه افزود: دانشگاه علوم پزشکی قم در سال‌های اخیر با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها توانسته موفقیت‌های خوبی را در عرصه فرهنگی به دست آورد.

وی تصریح کرد: با توجه به دستاوردها و موقعیت این دانشگاه در موضوعات فرهنگی و دینی، دانشگاه علوم پزشکی قم قطب پشتیبان فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به برگزاری موفق نخستین جشنواره ملی قرآن پژوهی و طب در دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مقدمات راه‌اندازی دبیرخانه این جشنواره در حال انجام است و به‌زودی دبیرخانه دائمی جشنواره قرآن پژوهی و طب در دانشگاه علوم پزشکی قم ایجاد می‌شود.

آیتی همچنین در جلسه مشترک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از نزدیک در جریان روند اقدامات و فعالیت‌های حوزه‌های مختلف این دانشگاه قرار گرفت.

سید شمس‌الدین حجازی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه ضمن بیان گزارشی از اقدامات این دانشگاه‌ در حوزه‌های مختلف آموزش، پژوهش، فرهنگی، غذا و دارو، درمان، توسعه و عمران از آمادگی این دانشگاه در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی با رویکرد دینی خبر داد.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جلسه مشترک با کارکنان حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم شرکت کرد و از طرح‌های عمرانی در دست اقدام این دانشگاه از جمله طرح پردیس 50 هکتاری و برخی طرح‌های فرهنگی و ورزشی بازدید کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول