اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان خبر داد

تشکیل گشت‌های ارشاد لسانی در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان از تشکیل گشت‌های ارشاد لسانی و اجرای طرح کنترل و کاهش پدیده روزه‎خواری در استان خبر داد.

تشکیل گشت‌های ارشاد لسانی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری استان گلستان،‌ حسین شعبانی گفت: در این طرح به تمام واحدهای صنفی اعلام شده به منظور پاسداشت ماه مبارک رمضان از عرضه مواد خوراکی به مشتریان به نحوی که در همان واحد صنفی مصرف شود خودداری کنند.

وی افزود: واحدهای صنفی عرضه‎کننده مواد غذایی مانند رستوران، ساندویچ، قهوه‎خانه، آشپزخانه مرکزی و هتل‎ها نیز صرفا در قالب قرار گرفتن در لیست کشیک، مجاز به عرضه خوراکی به مشتریان هستند و در صورت ارائه خارج از ضابطه با آنان برخورد می‎شود.

این مسئول تصریح کرد: همچنین در این طرح برای رفاه حال مسافران، محل استراحت و صرف غذا به طوری که در منظر عمومی نباشد پیش‎بینی شده است.

شعبانی از تشکیل هسته‎های تذکر لسانی و گشت ارشاد در استان خبر داد و گفت: این هسته‎ها که با همکاری اعضای ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی تشکیل شده با حضور در مناطقی که امکان مصرف مواد غذایی در آن زیاد است به کنترل و کاهش پدیده روزه‎خواری کمک می‎کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان اذعان داشت: در صورت مشاهده روزه‎خواری، به افراد تذکر جدی داده می‎شود و در صورت لزوم برای متخلفان، پرونده قضایی نیز تشکیل می‎شود.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول