اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طرح مهر ماندگار پاکدشت به چهار طرح ارتقا‌ می‌یابد

کمیته اطلاع‌‏رسانی طرح‏‌های مهر ماندگار در پاکدشت تشکیل شد

خبرگزاری فارس: به منظور انسجام و همگرایی در نحوه اطلاع‌رسانی از طرح‌های مهر ماندگار، کمیته اطلاع‌‏رسانی طرح‏‌های مهر ماندگار در پاکدشت تشکیل شد.

کمیته اطلاع‌‏رسانی طرح‏‌های مهر ماندگار در پاکدشت تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی بعد از ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی طرح‌های ماندگار با اشاره به عزم دولت دهم برای به پایان رساندن پروژه‌های مهم و نیمه کاره کشور در قالب طرح‌های مهر ماندگار اظهار داشت: در سطح کشور 900 طرح با اعتباری بالغ بر 170 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که از این سهم، پاکدشت دارای دو طرح مهر ماندگار است که با مکاتبات صورت گرفته به چهار طرح افزایش می‌یابد.

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: بسیاری از این طرح‌ها، مطالبه چندین ساله مردم شهرستان بوده است که اطلاع‌رسانی جذاب و گویا از آنان، موجب امیدواری مردم نسبت به تلاش خالصانه مدیران شهرستان می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: به منظور نظارت و اجرای طرح‌های مهر ماندگار در شهرستان‏، ستاد مهر ماندگار به ریاست فرماندار و با حضور معاونان فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.

مدیر روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی مناسب از خدمات دولت خدمتگزار به مردم به‌ویژه با اشاره به حساسیت موضوع اطلاع‌رسانی در سال آخر دولت دهم و همچنین با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت، خواستار استفاده روابط عمومی‌ها از تمام ظرفیت و پتانسیل دستگاه خود برای اطلاع‌رسانی مناسب شد، تا از این طریق رسالت روابط عمومی‌ها به نحو احسن و به‌صورت شایسته انجام شود و خدمات دولت خدمتگزار برای مردم منعکس شود.

علی‌اصغر مونسان اظهار داشت: باید امیدواری مردم بیشتر شده و امید و نشاط در جامعه ترویج شود و اعتماد مردم به خدمتگزارانشان افزایش یابد.

وی در ادامه تاکید کرد: تبلیغات در ارتباط با پروژه‌های مهر ماندگار باید دارای وحدت رویه و انسجام مناسبی باشد؛ بنابراین هر گونه اطلاع‌رسانی در مورد این طرح‌ها در رسانه‌ها، باید با هماهنگی روابط‌ عمومی فرمانداری صورت بگیرد. 

مونسان خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ملی، برای اطلاع‌رسانی در مورد طرح‌های مهر ماندگار شهرستان شد.

مدیر روابط‌ عمومی فرمانداری پاکدشت مهمترین برنامه‌های کمیته اطلاع‌رسانی مهر ماندگار را انعکاس روند اجرای پروژه‌ها در سایت فرمانداری و استفاده از ظرفیت خبرگزاری‌ها و مطبوعات محلی و کشوری، استفاده از توان رادیو در بحث شنیداری و تلویزیون و واحد مرکزی خبر در بحث دیداری، چاپ و انتشار بروشورهای مختلف با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها در راستای آگاهی‌بخشی به مردم در ارتباط با خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: پیگیری و اجرای قسمت عمده این برنامه‌ها از وظایف عمده روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است.

مدیر روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت در پایان بر بازدیدهای دوره‌ای اصحاب رسانه و خبرنگاران از پروژه‌های مهر ماندگار تأکید کرد و گفت: روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در این زمینه اقدامات عملی لازم را انجام دهند.

مدیران روابط‌ عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان پاکدشت در ادامه این جلسه روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی جذاب و مفید در ارتباط با پروژه‌های مهر ماندگار را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول