اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توزیع برق گچساران عنوان کرد

بدهی 210 میلیارد ریالی ادارات گچساران به اداره برق

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت توزیع برق گچساران گفت: ادارات و دستگا‌ه‌‌های اجرایی این شهرستان در زمینه پرداخت نکردن هزینه برق مصرفی، افزون بر 210 میلیارد ریال به اداره برق گچساران بدهکار هستند.

بدهی 210 میلیارد ریالی ادارات گچساران به اداره برق

علی روانگرد ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شرکت توزیع برق در راستای خدمات‌رسانی به مردم پروژه‌هایی را در دست اقدام و اجرا دارد و با نصب ترانس در نقاط مختلف شهر از ایجاد نوسانات برق جلوگیری کرده است.

وی ابراز داشت: بخشی از هزینه‌های پروژه‌ها و اقدامات خدماتی شرکت‌های تولید و توزیع برق از محل قبوض برق‌ مصرفی مشترکان تأمین می‌شود.

بدهی 160 میلیارد ریالی شرکت نفت گچساران به اداره برق

مدیر شرکت توزیع برق گچساران با بیان اینکه پرداخت نکردن به موقع هزینه برق مصرفی، مشکلاتی را در مسیر خدمات‌رسانی این شرکت به مشترکان به وجود می‌آورد، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم خواست با پرداخت به موقع صورت‌حساب برق مصرفی، با شرکت توزیع برق همکاری لازم را داشته باشند.

روانگرد خاطرنشان کرد: اخطارهای مکرری به مشترکان پرمصرف و مشترکان بدهکار داده شده تا نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به نیاز اداره برق به تأمین اعتبار برای اجرای پروژه‌های خود، از ادارات، نهادها و سازمان‌ها و مشترکان پرمصرفی که به شرکت توزیع برق گچساران بدهکار هستند درخواست می‌شود در اسرع وقت نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند.

روانگرد تصریح کرد: پرداخت به موقع بدهی ادارات، نهادها و سازمان‌ها به اداره توزیع برق گچساران، گام مهمی در راستای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم این شهرستان است.

مدیر توزیع برق گچساران از فرماندار این شهرستان خواست تا با پیگیری و همکاری، ادارات و سازمان‌های بدهکار را ملزم به پرداخت بدهی‌های معوقه خود کند.

روانگرد بدهی دستگاه‌های اجرایی گچساران به اداره توزیع برق این شهرستان را افزون بر 210 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی یادآور شد: بیشترین بدهی برق مصرفی مربوط به شرکت بهر‌ه‌برداری نفت و گاز گچساران با مبلغی افزون بر 160 میلیارد ریال است.

کاهش 10 درصدی مصرف برق پس از هدفمندی یارانه‌ها

روانگرد ابراز داشت: بدهی ادارات و دستگاه‌های اجرایی به شرکت برق گچساران مربوط به یک یا دو سال پیش بوده و تسریع در پرداخت این بدهی‌ها ضرورت دارد.

وی یادآور شد: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، میزان مصرف برق در این شهرستان از سوی مشترکان افزون بر 10 درصد نسبت به زمان قبل از اجرای این قانون کاهش داشته است.

روانگرد از مسئولان و عموم مردم خواست تا در زمینه صرفه‌جویی در مصرف برق در ادارات و منازل خود، همکاری بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول