اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنقروکلیایی

سنقر در اجرای طرح پزشک خانواده به 5 منطقه تقسیم می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سنقروکلیایی گفت: شهر سنقر با 51 هزار نفر جمعیت به پنج منطقه تقسیم می‌شود که هر منطقه برای اجرای برنامه به پنج تیم سلامت مجهز می‌شود.

سنقر در اجرای طرح پزشک خانواده به 5 منطقه تقسیم می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، غلامرضا حیدری امروز در جلسه هماهنگی و بررسی مشکلات اجرای طرح پزشک خانواده در شهرستان سنقروکلیایی اظهار کرد: طرح پزشک خانواده مسیر درمان را کوتاه‌‌تر و مشخص‌تر می‌کند؛ برای اجرا شدن این طرح در جامعه باید همه در کنار هم تلاش و کوشش کنیم.

حیدری طرح پزشک خانواده را عدالت در سلامت عنوان کرد و افزود: اگر طرح پزشک خانواده به درستی اجرا شود، تعرفه‌های سنگین بیماران حذف و خدمات با کیفیت و بهتری به آنها ارائه خواهد شد.

وی برخورداری مردم از ویزیت، دارو و تزریقات رایگان در طرح پزشک خانواده را از مزایای این طرح بیان کرد.

حیدری با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده می‌تواند خدمات نظام سلامت را نظم دهد تصریح کرد: اجرا شدن طرح پزشک خانواده باعث مشاهده تحولات عظیمی در بخش سلامت و درمان کشور می‌شود. 

فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه تمام اقدامات زیرساختی برای اجرای بهینه این برنامه در شهر سنقر انجام شده است خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک پس از ثبت‌نام و اعلام همکاری پزشکان عمومی در برنامه پزشک خانواده شهری، ثبت‌نام مردمی نیز آغاز خواهد شد.

حیدری گفت: در اجرای این طرح، شهر سنقر با 51 هزار نفر جمعیت به پنج منطقه تقسیم می‌شود که هر منطقه برای اجرای برنامه به پنج تیم سلامت که هر تیم شامل 17 نفر است، تقسیم خواهد شد.  

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول