اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزی نماینده خراسان رضوی در هفته چهارم لیگ دسته ‌یک کشتی آزاد

خبرگزاری فارس: نماینده استان خراسان‌رضوی در هفته چهارم لیگ دسته اول کشتی به یک پیروزی دیگر دست یافت.

پیروزی نماینده خراسان رضوی در هفته چهارم لیگ دسته ‌یک کشتی آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد تیم کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) مشهد در چارچوب رقابت‎های هفته چهارم گروه دوم لیگ دسته اول ایران به مصاف تیم شهدای بابلسر رفت که موفق به پیروزی در مقابل این تیم شد.

در این دیدار نماینده خراسان‌رضوی با نتیجه 6 بر 2 در مقابل میهمان خود به پیروزی دست یافت.

در این دیدار در وزن 50 کیلوگرم علی باقری از تیم ثامن‌الحجج(ع) موفق شد از سد صابر حمزه‌پور بگذرد، در وزن 55 کیلوگرم علی حاج آقانیا از تیم بابلسر برابر سهیل منتظری به پیروزی رسید و در وزن 60 کیلوگرم مسعود محمودی از تیم میزبان برابر بهروز حیدری به برتری دست یافت.

همچنین در وزن 66 کیلوگرم سعید صالحی با غلبه بر حسن ذبیحی، نماینده خراسان رضوی را صاحب یک پیروزی دیگر کرد اما، کشتی بعدی در وزن 74 کیلوگرم با شکست میرپویا حسینی از تیم ثامن الحجج(ع) برابر حسین الیاسی همراه شد تا کشتی با نتیجه  3 بر 2 به نفع میزبان ادامه پیدا کند.

در ادامه این دیدار و در وزن 84 کیلوگرم علی رجب‌زاده، کشتی‎گیر مشهدی تیم ثامن‌الحجج(ع) موفق شد مهدی باباجان‌تبار را شکست دهد و احمد میرزاپور با غلبه بر سید جواد حسینی در وزن96 کیلوگرم کار را برای تیم بابلسر تمام کرد تا مسابقه با نتیجه 5 بر 2 به نفع تیم ثامن‌الحجج(ع) شده و کشتی وزن آخر در تعیین تیم پیروز بی تاثیر شود.

در وزن 120 کیلوگرم هم با اینکه تیم ثامن‌الحجج(ع) پیروزی‎اش را از قبل مسجل کرده بود اما، ناصر دلیرمعینی دیگر کشتی‎گیر خراسانی تیم میزبان موفق به پیروزی برابر سید مصطفی مظلومی از تیم بابلسر شد.

در دیگر دیدار گروه دوم این مسابقات در بابل تیم مقیمی این شهر مقابل تیم نوین چرم البرز با نتیجه 4 بر 4 به پیروزی دست یافت.

در این دیدار امتیاز مثبت تیم بابل دلیل پیروزی این تیم بود.

همچنین در  گروه یک این رقابت‌ها و در اصفهان تیم فولاد ماهان با نتیجه 6 بر 2 میهمان خود تیم شهرداری ارومیه را شکست داد و در دیگر دیدار این گروه و در ساری تیم موسسه مالی اعتباری فردوسی با نتیجه 5 بر 3 بر میهمان خود شهرداری نهاوند غلبه کرد.

در گروه یک این رقابت‌ها تیم شهرداری قوچان، دیگر نماینده استان خراسان رضوی و در گروه دو نیز تیم نفت امیدیه استراحت داشتند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول