اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل

قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان مازندران مشخص شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان مازندران پس از یک روز پیکار در آمل به کار خود پایان داد که در نهایت شهرستان بابل توانست با کسب 78 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان مازندران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان مازندران پس از یک روز پیکار در آمل، پنجشنبه شب به کار خود پایان داد که در نهایت شهرستان بابل توانست با کسب 78 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان مازندران روز گذشته در خانه کشتی این شهرستان انجام شد و کشتی‌گیران نوجوان مازندرانی در اوزان 10 گانه با هم به رقابت پرداختند.

18 تیم از 16 شهر مازندران در این دوره از رقابت‌ها به روی تشک رفتند که در وزن 42 کیلوگرم رضا نعیمایی از نوشهر به مدال طلا دست یافت و مکان نخست را از آن خود کرد.

در اوزان 46، 50 و 54 کیلوگرم نیز به ترتیب محمدرضا آقانیا از بابل، فرشاد سپهری از گلوگاه و نبی‌الله کریمی از نوشهر توانستند با غلبه بر حریفان خود قهرمان این رقابت‌ها شوند.

سامان رضوانی‌پور از نوشهر، مهدی واحدی از ساری و علی سلطانی از بابل نیز در اوزان 58، 63 و 69 کیلوگرم صاحب گردن‌آویز طلا شدند.

در وزن 76 کیلوگرم میلاد محمدی توانست یکی از مدال طلای تیم میزبان آمل را از آن خود کند و علیرضا حمزه‌نژاد از جویبار نیز در وزن 85 کیلوگرم صاحب عنوان قهرمانی شد.

امیرحسین حسینی کشتی‌گیر سنگین وزن آملی نیز در وزن 100 کیلوگرم توانست دومین مدال طلای این شهرستان را به نام خود ثبت کند.

در پایان این رقابت‌ها که با حضور 130 کشتی‌گیر فرنگی‌کار مازندران در آمل به کار خود پایان داد، شهرستان بابل با 78 امتیاز به عنوان قهرمانی و سکوی نخست این رقابت‌ها دست یافت، شهرستان نوشهر با کسب 68 امتیاز نائب قهرمان شده و آمل میزبان نیز با 63 امتیاز در مکان سوم جای گرفت.

در این دوره از رقابت‌ها 126 کشتی انجام شد که برترین‌های این مسابقات در قالب تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان مازندران راهی رقابت‌های کشوری خواهند شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول