اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی خبر داد

کشف راز اختلاس 2 میلیارد ریالی از بیمارستان 29 بهمن تبریز

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی گفت: ماموران اداره آگاهی موفق شدند عامل اختلاس از بیمارستان 29 بهمن تبریز را شناسایی و دستگیر کنند.

کشف راز اختلاس 2 میلیارد ریالی از بیمارستان 29 بهمن تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صمد فرامرزی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دادخواهی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اختلاس و کلاهبرداری فردی از این سازمان، با دستور مقام قضایی پرونده به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

وی گفت: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که فردی به هویت "ع.ا" کارمند حسابداری بیمارستان 29 بهمن تامین اجتماعی با جعل مهر شرکت‌های قرارداد بیمارستان، اخذ چک‌های شرکت‌های مذکور از حسابداری بیمارستان و ممهور کردن آنها با مهرهای جعلی نسبت به وصول چک‌ها اقدام کرده است.

فرامرزی افزود: با بررسی دوربین‌های مداربسته بانک‌ها چهره فرد وصول‌کننده مشخص و با بررسی‌های لازم مشخص شد که فرد وصول‌کننده برادرزاده متهم است.

وی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری اقرار کرد که چک‌ها را عمویم به من می‌داد و من چک‌ها را برای وی وصول می‌کردم و وجه را عیناً به عمویم تحویل می‌دادم زیرا به من قول داده بود که در بیمارستان شغلی دایمی پیدا کند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: از این رو با همکاری برادرزاده متهم شماره تلفن‌هایی که متهم پس از فرار خریداری کرده بود در اختیار ماموران قرار داده شد که با ردیابی و اخذ پرینت مشخص شد متهم مدام در شهرستان‌های تهران، کرج و مشهد در حال تردد است.

فرامرزی تاکید کرد: از کلیه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری استعلام شده و کلیه حساب‌های بانکی متهم با موجودی توقیف شد که به دلیل تغییر مکان متهم اخذ نیابت برای دستگیری وی میسر نبود.

وی افزود: بعد از مدتی از طریق برادرزاده متهم اطلاع حاصل شد که برادر متهم متواری فوت کرده که ماموران به صورت نامحسوس مراسم کفن، دفن و ترحیم را تحت‌نظر قرار دادند تا اینکه پس از یک هفته متهم شبانه به صورت مخفی به منزل متوفی رفته که با اطلاع ماموران ابتدا محل به محاصره درآمده و با ورود به منزل، متهم که خود را مخفی کرده بود دستگیر شد.

فرامرزی گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم به اختلاس و کلاهبرداری به مبلغ دو میلیارد ریال و جعل مهرهای شرکت‌های اعلامی اقرار کرد. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول